GUARDAR SILENCI

Hem començat el dia parlant de les vivències que l’alumnat ha vist i viscut aquests dos dies. Després de parlar-ne a la classe, a les 11:00h hem sortit al pati de l’escola a fer un minut de silenci per manifestar el nostre suport a totes les famílies afectades per la riuada.

Hem començat el dia parlant de les vivènvies que l'alumnat ha vist i viscut aquests dos dies. Després de parlar-ne a la classe, a les 11h hem sortit al pati a fer un minut de silenci per manifestar el nostre suport a totes les famílies afectades per la riuada.

Publicada por Escola Martí Poch en Jueves, 24 de octubre de 2019