FEM LLANÇAMENT DE DISC

🥏Fem llançament de disc amb la campiona d’Espanya de la categoria F11.

Amb la Meritxell Lorca Requena hem realitzat una classe tècnica de llançament de disc el dia 26 de maig. També hem parlat de l’esforç i treball que cal fer per aconseguir bones marques en l’esport. Felicitats campiona i gràcies pels teus consells!

Què n’opinen els alumnes més grans?

• Jo amb la Meri he après que el suport de la família t’ajuda a superar rècords. També a no rendir-se mai, a millorar i esforçar-s’hi cada dia més. Que està molt bé provar coses noves, és tot un repte però que al final val molt la pena. M’ha agradat molt poder aprendre a tirar amb el disc i haver tingut l’oportunitat de tindre aquesta sensació. A part crec que la Meri es mereix ser campiona, està feta una crack!!!
  • La xerrada de la Meri em va semblar xula i emocionant perquè és una noia molt esportista i forta. Jo vaig entendre que per tirar el disc estaven dins una xarxa o gàbia i amb una mà t’orientaves i amb l’altra agafaves el disc cara dalt i i depèn del nivell feies 1 volta, 1 volta i mitja o 2 voltes. Ella està a la categoria cegues totals. Han d’arribar una estona abans a la competició perquè els hi han de pesar el disc a veure si pesa 1kg. I ella fa 1,30 voltes abans de llançar.

• Primer de tot no coneixia aquest esport i m’ha semblat molt curiós. Tampoc sabia que la Meri ho feia. Em va costar un munt aguantar la postura en la que s’ha de llençar el disc. Em va semblar molt divertit i vaig aprendre moltes coses sobre la Meri.
  • L’últim divendres quan va venir la Meri vaig aprendre bastantes coses, jo hi havia coses que ja les sabia com que era campiona d’Espanya en alguns esports, que feia atletisme i esquí, però el que no sabia, era que feia un altre esport el qual era el llançament de disc, directament no sabia ni que existia. També quan va dir llançament de disc, pensava que era fàcil però quan ho va començar a explicar vaig veure que era molt difícil. A mi aquesta xerrada em va agradar perquè vaig descobrir un esport que no coneixia i moltes coses més.
  • El divendres 26 vaig aprendre com s’ha de llançar el disc. També em vaig sorprendre quan ens va explicar que actualment és la campiona d’Espanya. I quan ens va ensenyar el seu disc vaig pensar: (Amb això és impossible fer 21 metres!) I ara veig que és possible. En resum, va ser molt xulo!!!
  • El divendres m’ho vaig passar molt bé a la classe d’educació física. Va ser molt “guai” fer coses diferents i la xerrada de la Meri va ser súper interessant. Encara que el llançament no em va sortir molt bé, va ser genial!

Què opinen els alumnes de tercer?

• És molt difícil aconseguir el què ha fet la Meri en ser esportista d’elit i guanyar medalles.  Es necessita molt d’esforç, força, entrenament, constància i un bon guia a qui li tinguis molta confiança.
  • Quan ho vam experimentar vam sentir por, nervis, mareig, desorientació.
  • Era molt difícil fer-ho amb els ulls tancats.
  • És important tenir confiança amb el guia (company).

Gràcies Meri per a compartir amb nosaltres aquests moments!