ESCACS A L’ESCOLA

Divendres 18 de gener va tenir lloc la primera trobada d’Escacs Escolar a l’escola Les Muralles, amb uns 30 escaquistes de la nostra comarca.
Com ja ve sent habitual, diferents escoles de la Conca organitzen trobades d’escacs dins del progarama Pla Català de l’Esport a l’Escola.

Jo, en Bernat, en vaig fer una de cada; una partida guanyada, una de perduda i una de taules. Van ser unes partides llargues. I jo, en Roger, una partida en taules i dues de guanyades.
Dijous que ve faran la trobada a la nostra escola; l’escola Martí Poch de l’Espluga de Francolí.
Roger Bel i Bernat Morlans