ENS PREPAREM PER L’INSTITUT!

El passat dilluns dia 18 de març, els alumnes de 6è hem visitat l’Institut Joan Amigó i Callau.

Primerament, ens han vingut ha visitar tres ex-alumnes de l’escola que ara cursen 1r d’E.S.O; ens han exposat un Power Point amb informació sobre l’Institut ja que nosaltres vam escriure les nostres pors i/o inquietuds.

Posteriorment, vam anar a visitar-lo juntament amb els ex-companys i la Núria Ribes, la coordinadora pedagògica de l’Institut; allà vam visitar les aules i el funcionament del centre i ens vam sentir molt ben acollits. Una de les coses que més ens va agradar va ser el gimnàs que és immens !!! i també l’hort i les gallines que hi ha al pati.

Finalment ens van convidar a esmorzar i vam poder donar una volta a l’hora d’esbarjo.

Ens va semblar una mica gran, però l’any vinent esperem no perdre’ns pels passadissos. En general ens va agradar i esperem anar-hi ben aviat !!!

Alumnes de 6è l’escola Martí Poch