ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Sabies que formar-ne part et permet participar en la presa de decisions del centre educatiu dels teus fills i filles?

El Consell Escolar és un òrgan format per persones de tots els àmbits de la comunitat educativa, incloses les famílies. La seva funció principal és la de debatre i aprovar temes importants relacionats amb el funcionament i l’organització del centre, com són el projecte educatiu, la programació general o la memòria econòmica, entre d’altres. ?La intervenció de les famílies en la gestió del centre, de la mà dels professionals, garanteix l’èxit acadèmic, social i personal de l’alumnat.

?Trobareu més informació: https://agora.xtec.cat/ceip-marti-poch/lescola/consell-escolar/

?Participa i construeix la millor versió de l’escola dels teus fills i filles!

??Dates del procés electoral:

• A partir del dia 5 de novembre, exposició del cens electoral al taulell d’anuncis de l’escola, al costat de l’aula d’anglès.
• Del 6 al 13 de novembre, reclamacions del cens electoral a la secretaria del centre.
• A partir del 14 de novembre, publicació del cens electoral definitiu.
• Fins el 16 de novembre, presentació de candidatures.
• El 19 de novembre, publicació de les candidatures. candidatura
• Abans del dia 21 de desembre, constitució del Consell Escolar resultant.

??Dijous 29 de novembre, votacions sector pares i mares.
Horari: Matí de 9 a 10:00h i de 12:30 a 13:00h    Tarda de 16:30 a 17:30h
Lloc: Aula de suport de la planta baixa

??QUI POT VOTAR?

La normativa estableix que “Les votacions són personals, directes i secretes. No s’admetrà la delegació del vot ni el vot per correu. En el cas dels pares d’alumnes pot votar el pare i la mare o tutor respectiu, llevat que la pàtria potestat de l’alumne estigui conferida en exclusiva a un dels pares, en el qual cas només aquest tindrà dret de vot ”.
Per exercir el dret de vot és indispensable estar al cens i dur el carnet d’identitat o qualsevol altre document d’identificació.