Eleccions al Consell Escolar 2023

El Consell Escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: directora, professorat, famílies, AMPA, ajuntament, personal d’administració i serveis i personal d’atenció educativa complementària.

En els centres públics, la funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc.

Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per parts cada dos anys. Pel que respecta als representants de les famílies a l’escola, aquest any s’han de renovar dos membres. Podeu presentar les vostres candidatures fins el dia 10 de novembre. Enllaç formulari candidatura

Directora 1
Cap d’estudis 1
Secretari/a (amb veu i sense vot) 1
Representant sector famílies 4
Representant AMPA 1
Representants sector mestres 5
Representant de l’Ajuntament 1
Representant del sector de Personal d’administració i Serveis (PAS) 1

Les eleccions serviran per renovar les següents vacants:

Representants de famílies 2
Representants sector mestres 1

L’equip de professionals dels centres i les famílies compartim un objectiu comú: l’èxit personal, social i acadèmic dels fills i de les filles. Les decisions que es prenen al consell escolar són clau per al funcionament i la millora del centre i, per tant, també per a l’èxit educatiu de tot l’alumnat. És per aquest motiu que la participació i implicació dels pares i mares en les eleccions al consell escolar és tan important.

+ info: Departament Educació