EL NOSTRE NOM EN BRAILLE

A l’aula de P5 hem rebut la visita de la Meri.

Els cursos passats ens havia llegit contes, però aquest any ens ha donat a conèixer la manera d’escriure de les persones invidents com ella.

Hem conegut l’alfabet Braille i la màquina Perkins que utilitza. Tota una sèrie de puntets en relleu que representen una eina molt eficaç per llegir i escriure.

Hem escrit, amb la seva ajuda, els nostres noms.

Gràcies Meritxell!

dig

1 comentari a “EL NOSTRE NOM EN BRAILLE”

  1. Quina bona idea, i quants records m’han vingut de quan tenia la Meri a classe de mates, amb la seva Perkins que a mi em feia tanta curiositat…segur que als nens els ha encantat, quina experiència tan maca!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut