DIA MUNDIAL DE LA POESIA

El passat 22 de març, els alumnes més grans de l’escola van realitzar un recorregut poètic per tota l’escola. Els alumnes de cicle superior van realitzar un recital de poemes musicats en diferents espais de l’escola: l’aula de música, la biblioteca, el gimnàs i l’aula de ciència.

D’entre els poemes musicats, n’hi havia de la Montse Ginesta amb música de Rosabel Bofarull. També hi havia poemes de la Lola Casas i la Joana Raspall entre d’altres. A més a més, cada grup classe, també va recitar un poema per als alumnes més grans.

L’escola es va omplir de poemes, música i delicadesa gràcies al recital que ens van oferir tots els alumnes per celebrar el Dia Mundial de la Poesia.

(si voleu veure més imatges, cliqueu la imatge)