CROS A VIMBODÍ

Aquest diumenge passat es va celebrar el tercer i últim cros comarcal a Vimbodí. El cros es va celebrar pels carrers del poble protegint-se així del fort vent que bufava al llarg de tot el matí.

De l’escola hi vam participar des de la categoria aleví, tant femení com masculí, fins a la categoria de babies amb les alumnes de P-4 i P5.

Al finalitzar, l’organització va repartir esmorzar pels participants i, al ser l’últim cros del curs a nivell comarcal, també es van endur una medalla com a record de participació del cros comarcal d’aquest curs. Alguns dels corredors de l’escola, a més a més, van tenir la sort de poder quedar dels tres primers de la seva categoria i també es van endur una copa.

Pels corredors que s’hagin quedat amb més ganes de curses encara podran participar a un cros més durant aquest curs; serà el cros nacional que se celebrarà a Reus el proper 10 de març.

Agraïr a l’organització de  l’AMPA de Vimbodí, l’Ajuntament de Vimbodí  i el suport del  Consell Català de l’Esport.