Carnaval a l’escola 2024

Ja s’acosta de la festa de Carnaval i a l’escola ens espera una setmana molt moguda i divertida!
 Les ordres del Rei Carnestoltes són de dilluns a dijous. Els nois i noies de 6è se les han pensat i avui les han anat a explicar a tot l’alumnat de l’escola i a la Llar d’Infants Municipal.
– Celebrarem Dijous Gras, el dia 8 de febrer: Estan previstes diverses sortides. Al final del correu trobareu el cartell informatiu.
– Festa de Carnaval: La festa es realitzarà conjuntament amb la Llar d’Infants Municipal. A les 15:30 h començarem a desfilar l’alumnat i mestres de l’escola i al darrera s’hi afegiran l’alumnat, educadores i famílies de la Llar. El Rei Carnestoltes anirà al capdavant de la rua. Les famílies hi esteu convidades i us animem a que vingueu disfressades o que porteu algun complement ben divertit!
Recorregut de la Rua: Sortirem per la porta del pati de l’escola, girarem cap al C/ Pau Casals, pujarem cap al C/ Lluís Carulla fins arribar a la rotonda del Casal, seguirem cap a la 2a rotonda direcció ctra de Poblet i baixarem cap a la placeta de Sant Isidre i girarem cap al C/Pau Casals i finalitzarem girant el C/cinto Verdaguer fins arribar al pati de l’escola Martí Poch.
La festa finalitzarà amb un bon berenar de coca amb xocolata al pati de l’escola gràcies a la col·laboració de l’AFA Martí Poch i AMPA Llar d’Infants.