Anem a Barcelona a recollir el premi!

Ahir a la tarda el Mark Antonio Ionika de 6è va anar a Barcelona al Teatre Poliorama a recollir el diploma i la medalla d’or que l’acredita guanyador del Cangur 2018 de sisè. L’obsequi també consisteix en una estada de colònies matemàtiques que es realitzaran a finals del mes de juny.

Aquestes proves hi ha participat un total de 113.000 alumnes des de 5è fins a 2n de Batxillerat. Pel que fa a la categoria de 5è, han participat 14.649 alumnes. De tots ells cal destacar la posició 396 de l’Anton Tarés Fernández.

De sisè hi ha participat un total de 14.575 alumnes de tot Catalunya, i en Mark Antonio ha quedat en 1a posició.

Moltes felicitats alumnes i família!