Accions conjuntes · Ecopodcast

En aquesta acció conjunta dels centres educatius de la Xarxa d’Escoles Verdes de la província de Tarragona, els alumnes de diferents centres ens parlen en els seus podcasts de temes diversos relacionats amb la sostenibilitat i el medi ambient. Amb aquesta acció es vol crear un espai de participació i reflexió conjunta per augmentar la consciència ambiental de tota la comunitat educativa.

Esteu atents, cada dimarts i dijous publiquem un nou podcast d’un centre diferent!

25/01 Escola Martí Poch, L’Espluga de Francolí (Conca de Barberà). Voleu saber d’on ve la roba que portem? Què és l’economia circular? En aquest podcast els alumnes de 3r i 4t ens ho expliquen i ens donen uns consells per a ser uns consumidors responsables. No us el perdeu!

Cliqueu aquí per escoltar el podcast