ACABEM EL CURS…

Amb l’arribada del mes de juny hi associem pensaments que ens recorden calor, ganes d’acabar les classes, obertura de la piscina,  jocs al carrer… Doncs l’arribada de l’estiu del 2020 la recordarem com el final de curs que va esdevenir “diferent” per la pandèmia, un virus que tothom recordarà.

Malgrat les circumstàncies mestres, alumnat i famílies vam voler fer el seu tancament, i seguint les indicacions del Departament d’Educació ens vam decantar per a fer-lo per videoconferència. Així doncs, al llarg de la darrera setmana del curs ens vam anar acomiadant tots. Un comiat especial però va ser el que es va dedicar als alumnes que finalitzen l’etapa, els de sisè; per a ells en grups reduïts es va fer una “festa” al centre on se’ls va lliurar l’orla i l’últim dia del curs tot el claustre de mestres els va dedicar unes paraules i es va visionar el vídeo: Et desitjo a tu que… Van ser molt emotives les cartes que els alumnes, pares i mares van dedicar al professorat. A tots ells i elles els volem desitjar molta sort en la nova etapa que iniciaran el proper setembre a l’institut!

També cal destacar que acabem el curs acomiadant a dues mestres que es jubilen. La Fina Minguell Fort, mestra d’educació infantil a l’escola Martí Poch des del 1993 al 2020. Són 27 anys de docència amb els més petits de l’escola. Al llarg d’aquests anys també ha format part de l’equip directiu, essent cap d’estudis en l’època del Sr Raül i posteriorment secretària, també hem de destacar que durant molts anys ha format part del Consell Escolar del centre i ha esdevingut coordinadora d’educació infantil, des d’on ha iniciat i consolidat diversos projectes. L’altra companya és la M Mercè Iglesias Gorgues, mestra d’educació primària al centre des del 2000 al 2020, que també finalitza la seva tasca educativa; durant diversos cursos va ser la tutora de sisè i posteriorment ha exercit la seva docència a cicle mitjà. També ha estat membre del Consell Escolar i promotora de diverses iniciatives durant els 20 anys que ha format part d’aquesta escola. A les dues les volem felicitar per la infinitat d’hores que han dedicat a la comunitat educativa del Martí Poch i al mateix temps desitjar-los molta sort en la nova etapa que estan a punt d’iniciar.

Aprofitem per desitjar bon estiu a tothom i amb l’esperança que el curs 2020-2021 esdevingui ple de nous reptes educatius i aliances.