#8DEMARÇ DIA INTERNACIONAL DE LES DONES

L’Escola Martí Poch ha celebrat el Dia Internacional de les dones amb un gran ventall d’activitats. Les activitats realitzades estan encaminades a conscienciar als nostres alumnes per aconseguir una societat més justa i més igualitària.

Des de l’Educació Infantil fins als més grans de l’escola han dut a terme activitats molt diverses, des de confegir paraules, realitzar treballs artístics i plàstics, fer la lectura del manifest…

Els alumnes de cinquè van realitzar un vídeo amb els cartells que havien creat. Amb l’acompanyament del piano realitzat per la Guiomar, s’han llegit un manifest amb la proclama de voler una societat i un món molt més just i igual per a tothom. La lectura del manifest l’han realitzat l’Adrià, la Marame, la Lua i la Lídia.

(Per veure el vídeo, heu de clicar la imatge)

Avui i sempre!!! Igualtat de drets, oportunitats i llibertat per a totes les dones del món!!!

Només educant per a la igualtat aconseguirem una societat més justa i feminista.