8a FIRAMÀTIC

Aquest divendres 29 de novembre, i posant fi al mes matemàtic que cada novembre ens acompanya, l’escola Martí Poch ha celebrat la seva  Firamàtic 2019, una jornada en què tots els alumnes de cada cicle han pogut gaudir de diversos  jocs matemàtics adequats al seu nivell, i en els que han posat en pràctica les seves estratègies i destreses matemàtiques per tal d’aconseguir el repte de cada joc.

Tot l’alumnat s’ha divertit molt ja que no han fet classe de matemàtiques d’una forma convencional sinó a través del joc; així doncs, matemàtica i joc no estan renyits, sinó tot el contrari, a través del joc aprenen tota una sèrie d’habilitats, com ara cognitives i socials entre altres,  importants per al seu desenvolupament.

Al matí ho han dut a la pràctica els alumnes d’educació primària i a la tarda els alumnes d’educació infantil amb l’ajuda de l’alumnat de 6è, que han fet de guies i acompanyants dels més petits.

Tots han quedat molt contents i a l’espera que es torni a repetir.

Adéu Màtic, fins l’any que ve!