SORTIDA AL MVR “JUGAR AMB FOC”

El passat divendres dia 6, la classe de primer de “l’aigua i el sabó” vam anar a visitar el Museu de la Vida Rural. Vam escollir veure l’exposició temporal “Jugar amb Foc”.

Només arribar, la Fran ja ens esperava per poder començar la visita dinamitzada. Vam aprendre com els humans utilitzem el foc en el nostre dia a dia, per tant, com un element quotidià important. Però també vam veure la part no tant bona del foc, com per exemple, els incendis forestals. A l’acabar la visita, vam poder participar d’un taller, on vam poder posar en pràctica diferents tècniques de dibuix relacionades amb el foc, com per exemple pintar amb cendra, amb fum, amb carbó, etc. Vam crear les nostres produccions que s’anaven afegint a una obra de l’exposició. A l’acabar, i després d’un bon esmorzar, vam poder tornar a l’escola amb alguns dels nostres dibuixos que utilitzaríem per acabar el mural del foc que els nens i nenes de segon van començar l’any passat.