PRIMER DIA D’ESCOLA

Dimecres 12 de setembre a partir de les 9:00h hem obert les portes del centre per rebre als nostres alumnes. Les cares d’il·lusió, rialles, abraçades i petons s’han pogut veure per totes les classes. Hi havia alumnes que feia temps que no veien els seus amics i companys/es, d’altres feia dies que no veien a la seva senyoreta … Els més menuts era la curiositat que els empenyia a entrar a l’escola dels “grans”.

Mica en mica i sense plors s’ha anat desenvolupant l’activitat de l’escola. I l’Espluga FM ràdio n’ha volgut ser partícep. Us deixem l’entrevista que han fet a la directora del centre, on us expliquen detalls o novetats del curs que comencem.