Cicle Mitja

Celebrem el DENIP

El dia 30 de gener es celebra el Dia escolar la no violència i de la pau, el DENIP. Aquest any, el dia 31, ens hem reunit tota l’escola per celebrar-lo. Cada grup hem dibuixat cors i tots junts hem cantat la cançó “El món seria” dedicada a la Pau.

Celebrem el DENIP Llegeix més »

Treballem l’hort

Els nens i nenes del cicle mitjà  hem anat a l’hort per plantar cols i enciams. Hem tret les males herbes, hem remogut i preparat la terra per poder plantar de nou. Ens ha agradat i les regarem i cuidarem per veure com van creixent. Esperem un bon resultat i poder fer un tastet.

Treballem l’hort Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut