Cicle Mitja
Taller de l’aigua a cicle mitjà
Aquest divendres els i les alumnes de 3r i 4t hem fet un taller sobre l’aigua. La Montse ens ha explicat com funciona el cicle de l’aigua, ens ha ensenyat què ocorre quan el sòl no pot absorbir tota l’aigua i per què ocorren les inundacions. A més a més, hem creat un pluviòmetre per
Taller de l’aigua a cicle mitjà Llegeix més »
4t recull els espinacs
Les nenes i nens de 4t han recollit els espinacs que van plantar i les han portat a la cuinera per a que les cuini. Segur que estaran ben bones!
4t recull els espinacs Llegeix més »
Celebrem el DENIP
El dia 30 de gener es celebra el Dia escolar la no violència i de la pau, el DENIP. Aquest any, el dia 31, ens hem reunit tota l’escola per celebrar-lo. Cada grup hem dibuixat cors i tots junts hem cantat la cançó “El món seria” dedicada a la Pau.
Celebrem el DENIP Llegeix més »
Cicle Mitjà visita el parc del Laberint
Els nens i les nenes de Cicle Mitjà hem anat a visitar el parc del Laberint d’Horta. Allà ens han explicat la història del parc i sobre què és l’art topiari, també alguns dels mites grecs que tenen relació amb els laberints. Primer, ens ha explicat el mite del rapte d’Europa Després, ens ha explicar
Cicle Mitjà visita el parc del Laberint Llegeix més »
Treballem l’hort
Els nens i nenes del cicle mitjà hem anat a l’hort per plantar cols i enciams. Hem tret les males herbes, hem remogut i preparat la terra per poder plantar de nou. Ens ha agradat i les regarem i cuidarem per veure com van creixent. Esperem un bon resultat i poder fer un tastet.
Treballem l’hort Llegeix més »
Festa de tardor
El 29 d’octubre tota l’escola vam estar de celebració. Es van realitzar activitats i treballs de la castanyada i de halloween. Aquí teniu una petita mostra.
Simetria del nom
Els nens i nenes del cicle mitjà hem treballat la simetria. Hem posat molta imaginació i hem trobat el què amaguen els nostres noms. Aquí us deixem una petita mostra. Us agrada?
Simetria del nom Llegeix més »
Treballant a l’aula
Els alumnes de 3r han treballat en grup el tema dels éssers vius. Han acabat fent un mural dels animals vertebrats. Felicitats per la vostra feina!!
Treballant a l’aula Llegeix més »






