3r al MUS-E
Aquí us deixem una petita mostra del que fem els nens i les nenes de 3r al MUS-E. Gaudim molt de totes les activitats que fem!
Aquí us deixem una petita mostra del que fem els nens i les nenes de 3r al MUS-E. Gaudim molt de totes les activitats que fem!
El passat 4 de maig els alumnes de tercer de primària vam tenir el privilegi de poder participar en els jocs tradicionals que se celebren cada any en el barri al costat d’altres col·legis! Els jocs van ser creats, organitzats i duts a terme pels estudiants del mòdul d’educació física. I la veritat que són
Jocs tradicionals de 3r Llegeix més »
Avui a la sessió de MUS-E hem treballat percussió i melodia per grups. I, després, hem estat aprenent a comptar compassos i hem fet una coreografia. La sessió ha finalitzat amb una mica de relaxació.
Amb els alumnes de tercer i quart, a l’àrea de llengua anglesa, hem estat parlant dels aliments, dels seus nutrients, dels diferents grups i com els podem combinar per portar una dieta saludable. Hem fet uns murals amb la informació i també hem recollit fotografies dels seus esmorzars tot comprovant que porten esmorzars saludables. També
A la sessió de MUS-E hem fet expressió musical. Escoltant música hem dibuixat amb els ulls tapats el que ens suggeria. I després, veient els dibuixos dels companys i companyes, els hem representat mitjançant un mocador i el moviment del nostre cos.
Sessió MUS-e a 4t Llegeix més »
El passat 22 d’abril, els alumnes de Cicle Mitjà vam poder gaudir d’una fantàstica sortida al CRAM (Centre de Recuperació d’Animals Marins). Per tant, “es tracta d’un hospital per als éssers vius que habiten dins de la mar”. Allà ens va fer una xerrada sobre el molt que pateixen els animals marins a causa de
CM visita el CRAM Llegeix més »
Avui, com cada any, ens hem reunit tots els nens i nenes de primària per celebrar els Jocs Florals. Aquí teniu els nens i nenes guanyadors!
Jocs Florals 2022 Llegeix més »
4th year pupils have been working about their favourite season. Open the book and read their writings! Els alumnes de 4t han estat treballant sobre les estacions de l’any i han escrit sobre la seva estació preferida. Obriu el llibre i llegiu! My favourite season >
OUR FAVOURITE SEASON 4TH YEAR Llegeix més »
In 3rd year we’ve been talking about our favourite animals. Here you are our writings. We hope you like them! A tercer hem estat parlant dels nostres animals preferits. Aquí teniu els nostres escrits. Desitgem que us agradin! WRITING ANIMALS
OUR FAVOURITE ANIMALS 3RD YEAR Llegeix més »