General

Ha arribat el Tió a CI

Bon dia a tothom!!!!!! Ha arribat el Tió!!!!!! Un dia, a la tarda, vam sentir pudor de pets i vam baixar ràpidament al pati. Quina va ser la nostra sorpresa que vam veure el Tió, una mica amagat i amb ganes d’acompanyar-nos aquests dies. Ens va portar una sorpresa: Un drac de Komodo i un

Ha arribat el Tió a CI Llegeix més »

Setmana dels colors a I3

Aquesta setmana a la classe de les estrelles hem celebrat la festa dels colors: vermell, groc, blau i verd. Cada dia, totes les activitats que hem dut a terme han estat vestides d’alguns d’aquests colors. Hem après textures i sabors, també sobre la natura, com viuen les plantes, d’on venen els aliments… Ha estat una

Setmana dels colors a I3 Llegeix més »

Concurs de moniatos

Com cada any moltes famílies han realitzat l’activitat “Decora un moniato” i ha estat tot un èxit. Com a novetat s’ha fet un concurs on alumnes, mestres i familiars han votat al moniato que més els agradava. Volem felicitar a tots i totes les concursants per les seves produccions, totes han estat fantàstiques. Ha resultat

Concurs de moniatos Llegeix més »

Festa de la Castanyada

Un any més, ens hem reunit a l’escola mestres, alumnes i famílies per celebrar la festa de la Castanyada. Dilluns al matí els nens i nenes d’infantil van preparar panellets i el dimarts l’alumnat de primària han preparat broquetes de fruita i diferents receptes salades i dolces de Halloween. A la tarda ens hem reunit

Festa de la Castanyada Llegeix més »

A I5 fem ioga!

El ioga ens serveix per calmar-nos, respirar i connectar amb el nostre cos. Estem aprenent algunes postures senzilletes d’animals del mar com la de la tortiga, el cranc, el tauró o l’estrella, que ens permeten provar les possibilitats del nostre cos, treballant la flexibilitat i la força, i concentrar-nos en la nostra respiració. Ens ajuda

A I5 fem ioga! Llegeix més »

I5 comença el circ!

Ja sabeu que a l’escola estem adherits al programa MUS-E que promou la integració i la cohesió social a través de l’art. Nosaltres aquest curs repetim circ i repetim amb l’Albert, un pallaso de professió. Hem iniciat les sessions estrenant el nou pati i els espais que ens ofereix. Si tenim un escenari i tot!

I5 comença el circ! Llegeix més »

Festa d’Inauguració del pati

Durant l’estiu ens han remodelat el pati de l’escola. Qua vam arribar al setembre encara estaven acabant de col·locar alguns detalls. Avui 29 de setembre hem fet una festa per inaugurar-lo. Famílies, alumnes i mestres ens hem trobat al pati i hem berenat pa de pessic amb xocolata i hem gaudit d’aquest nou espai i

Festa d’Inauguració del pati Llegeix més »

I5 som la classe de les flors!

Aquest curs, al fer la proposta per triar noms de la classe, vaig posar una condició: no pot ser un animal. Hem estudiat els pops, els cargols, els ocells i els dinosaures. Ara penseu temes que us agradaria investigar. Sobre què us agradaria aprendre? La veritat és que vaig quedar sorpresa amb les seves propostes:

I5 som la classe de les flors! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut