Jornada de Futbol-flag amb els Badalona Dracs

Divendres 14 de juny, els alumnes de 5è vam participar en la jornada de futbol-flag que van organitzar un any més els Badalona Dracs, l’equip de futbol americà de la ciutat. Ens vam tornar a trobar amb l’escola Ventós Mir i Les Ciències, però aquest any se’ns hi ha afegit l’escola Llibertat.

Jornada Futbol-flag amb els Badalona Dracs

Com l’any passat, a la jornada hi va participar un equip de futbol-flag mexicà que va ser l’encarregat de dirigir les diferents estacions on fèiem desplaçaments, llançaments, recepcions…

Per tancar la jornada vam fer una petita competició jugant a l’Oklahoma, que consisteix, en parelles, treure els “flags” al company que portava la pilota i aquest havia de creuar la línia de fons amb la pilota sense que l’altre li treies.