Menjador escolar

COORDINADORA
Esther Valiente Guix 693 599 446
Si es vol parlar amb la coordinadora, el seu horari d’atenció a les famílies és de 9h a 10:30h. No s’atendrà cap incidència més tard de les 10:30h.

HORARIS

De 12:30h a 15:00h

USUARIS

Fixes: Es consideraran fixes tots els alumnes que es quedin a dinar un mínim de 2 cops a la setmana. Per a utilitzar el servei com a comensal fix, cal donar-se d’alta a través d’un missatge de Whatsapp al telèfon del menjador indicant: nom i cognoms de l’alumne, curs que farà i dies que es quedarà a dinar.

Esporàdics: Els i les alumnes esporàdics compraran els tiquets de 5 en 5  a la coordinadora qualsevol matí de 9h a 10:00h al pati d’infantil.

QUOTES

L’import de les quotes mensuals es calcula en funció dels dies del servei i del preu unitari del dinar (6’65€ per al comensal fix, 7€ per a l’esporàdic).
El cobrament es farà mitjançant domiciliació bancària. El rebut es carregarà entre els dies 1 i 5 de cada mes.

PROTOCOL D’IMPAGATS
El retorn del rebut suposa una despesa de 4€.
Les famílies que tinguin deutes en el pagament del servei de menjador rebran un avís per part de la coordinadora. En el cas que les famílies no facin efectiu el pagament, rebran un segon avís amb una data límit per a fer el pagament. Si aquesta data no es respecta, seran exclosos del servei de menjador.

INCIDÈNCIES
En cas de malalties o altres, s’ha d’avisar abans de les 10:00h del matí per a que la part proporcional del dinar (2.50€) sigui descomptada del rebut mensual.

Medicació
No es podrà donar cap medicament si no es té la prescripció mèdica i l’autorització signada de la família.

Dietes
Si cap alumne/a necessita una dieta especial (dieta tova o dieta restringent) , s’ha de comunicar a la coordinadora del servei entre les 9:00h i les 10:00h.

BEQUES
Els/les alumnes que han sol·licitat ajuts de menjador han de pagar íntegrament les quotes corresponents fins que l’òrgan competent notifiqui la concessió o la denegació de l’ajut.

BAIXA DEL SERVEI
Per donar-se de baixa del servei, cal comunicar-ho a la coordinadora amb un mínim de 15 dies d’antelació. En cas contrari, es cobrarà 4€ del rebut retornat i una quarta part del rebut.