Activitats amb altres escoles

BADASPORT

Badasport és una activitat impulsada pel Grup de Treball d’Educació Física del Pla de formació del professorat de Badalona, amb la finalitat de fomentar la pràctica de l’esport i els valors i les normes inherents a l’activitat física.

Es realitzen quatre jornades adreçades a la pràctica col·lectiva de diferents esports:
Badaplatja: Jocs a la platja per a l’alumnat de 2n de primària.
Orienbació: Cursa d’orientació adreçada a l’alumnat de 4t de primària.
Badasport: Pràctica de diferents proves atlètiques i activitats cooperatives.
Korfbada: Pràctica del Korfball, esport ideat per promoure els principis de cooperació i coeducació.

Espiribol:

spiribol espiribol-1

Trobada de nens i nenes dansaires

La Trobada de nens i nenes dansaires de Badalona és una activitat impulsada pel Grup de Treball de mestres de música de primària i organitzada conjuntament amb el CRP i la Regidoria d’Educació.
Coincidint amb les Festes de Maig de Badalona, durant dos dies, es reuneixen al Palau Municipal d’Esports més de 5400 alumnes de P3 a 5è curs de primària d’escoles de Badalona, per ensenyar a les famílies i a la resta d’escoles les danses populars i d’arreu del món que han anat practicant durant tot el curs.

CANTÀNIA

Cantània és una activitat amb diferents fases d’actuació: sessions de formació amb el professorat, treball del professorat a la seva aula i un concert interpretats pels nostres alumnes. Durant tot el curs escolar es treballa tant des de l’organització com des de l’escola. L’objectiu és organitzar un acte per als alumnes que, per les característiques globals pensades exclusivament per a ells, per la qualitat i per la implicació personal i col•lectiva en l’acte, es converteixi en una vivència musical important i inoblidable per a tots. El concert es realitza amb els alumnes de 5è a l’Auditori de Barcelona.