30′ Lectura

30’ DE LECTURA en una mateixa franja horària

• EL CONVIDAT. Als nens i nenes els agrada molt que vingui gent voluntària a explicar contes i històries diferents.
  • TERTÚLIES DIALÒGIQUES. A partir de la lectura dels clàssics, es produeixen converses i diàlegs molt i molt interessants sobre tots els aspectes de la vida que interessen als infants.
  • APADRINAMENT Els alumnes de 5è apadrinen als alumnes de P5 i els alumnes de 6è apadrinen als alumnes de 1r. Dos anys consecutius de parelles lectores que es troben cada setmana per a gaudir de la lectura i de les històries compartides. El gran ajuda i guia al petit. L’experiència enriqueix a ambdós.
  • La programació dels 30′ de lectura la tenim al moodle de l’escola. Cal demanar accés per poder-la consultar.

apadrinament