Medi Natural i Social

Hem adaptat el medi natural i social per a adequar-lo al nou currículum competencial a l’aula. Aquesta adaptació la hem fet formant-nos en projectes i ampliant les capses d’aprenentatge. Treballem els temes del currículum de medi natural i social amb projectes en català, castellà i anglès:

HORT

Professors: tutors de primer i segon, comissió de medi ambient.
Cicle: 1er i 2on nivell de cicle inicial

L’experiència de l’hort a l’escola, és una proposta i un exemple com a partir d’una àrea en aquest cas coneixement del medi social i natural, i de situacions quotidianes i significatives pels infants, es treballaran continguts curriculars d’altres àrees es a dir que es presenta una experiència interdisciplinar, per tal que els nostres alumnes assoleixen les competències bàsiques per esdevenir persones responsables i compromeses amb el medi natural i social.

Cal assenyalar que es necessari per portar a terme aquesta experiència no només seqüenciar de manera efectiva els continguts d’aprenentatge, sinó que cal potenciar alhora les habilitats personals i socials dels alumnes que inicien un projecte en comú.

hort-2-web

BENQ DIGITAL CAMERA