AMPA.

Per contactar amb l’AMPA:

Telèfon: 653 44 92 82
Correu electrònic: ampajosepcarner@gmail.com
Està situat al Carrer Brasil s/n (Badalona)

L´AMPA som tots els pares i mares que tenim fills i filles com alumnes a l’escola Josep Carner. Tots nosaltres en som membres de ple dret, amb els mateixos drets i deures. La missió principal de l’AMPA és contribuir a la millora de la qualitat del sistema educatiu i de les condicions d’escolarització dels i les alumnes del centre. El seu funcionament es basa en el diàleg i en la col·laboració amb tots els sectors de la comunitat educativa.

Un tret que ha caracteritzat la nostra escola és la bona sintonia i la voluntat recíproca de treball en comú amb l’equip directiu de l’Escola. I això ha estat sempre possible o bé a través del contacte continu entre la Junta de l’AMPA i l’Equip Directiu, o bé a través de la representació de l’AMPA en el Consell Escolar.

L’AMPA ofereix a totes les famílies una oportunitat única per participar en la vida del centre educatiu i en l’educació que reben els nostres fills. El suport de tots els pares i mares és fonamental perquè l’associació sigui més sòlida i participativa. Des de l’AMPA les famílies podem influir en l’educació de tots els alumnes i en la bona marxa de l’escola.

• Representa els interessos dels pares i mares en qualsevol tema relacionat amb l’estada dels nens i nenes a l’escola.
  • Gestiona serveis, com el menjador, l’acollida matinal, els casals d’estiu i les activitats extraescolars.
  • Col·labora amb l’escola en les festes tradicionals com la Castanyada, el Carnestoltes i altres, jornada medi ambient i Sant Jordi.
  • Dóna suport assumint pagaments que ajuden a l’escola a donar als nostres fills un major nivell de qualitat d’ensenyament i benestar.
ESTATUTS

Podreu trobar més informació en el bloc de l’AMPA: http://blocampajosepcarner.blogspot.com.es/

L’equip de la junta de l’AMPA són:

Presidenta: Alicia Alonso

Secretaria: Ana González