2 Mestres Aula-Racons

Atenció Diversitat

• Agrupaments flexibles per a treballar LA CONSCIÈNCIA FONOLÒGICA a educació infantil, partint del grau de consciència de cada infant.
• Dos mestres a l’aula a educació infantil per a acompanyar als alumnes en ELS RACONS DE LLIURE CIRCULACIÓ A CADA AULA.
• Petits grups a educació infantil i cicle inicial per a TREBALLAR LA FONÈTICA amb els alumnes que ho necessiten.
• Dos mestres a l’aula a primària per a treballar els RACONS LLENGUA CATALANA i/o per a treballar amb els alumnes l’EXPRESSIÓ ESCRITA i la COMPRENSIÓ LECTORA: treballem les competències de l’àmbit lingüístic a partir de la tipologia textual
• Dos mestres a l’aula a primària per a treballar els RACONS DE MATEMÀTIQUES i la introducció de continguts clau: treballem les competències de l’àmbit matemàtic a partir de la resolució de problemes, els jocs matemàtics i activitats vivencials i manipulatives.

• EXPRESSIÓ ORAL. Dos Mestres per a desdoblar i treballar amb una ràtio baixa l’expressió oral. Una ràtio baixa, de 12 o 13 alumnes per a facilitar la participació, la interactuació i la comunicació de tothom.

RACONS

Racons Llengua

Racons Matemàtiques

Els racons ens permeten organitzar l’aula en petits grups, cadascun dels quals realitza una tasca determinada i diferent.

racons-per-penjar   escacs-per-penjar

Racons a tots els nivell

Conferència a la Universitat de Barcelona sobre el treball per racons al Josep Carner

CONFERENCIA UB Racons