Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Les classes de 4t de l’escola van anar al Museu d’Història de Catalunya. Van realitzar un taller i aquí podem veure les fotos:
Enjoy and practise the christmas carol!
1r
2n
Els infants de P4 i P5 han après com es pot netejar l’aigua simulant una Depuradora d’aigües, per poder reutilitzar aquest aigua per regar, ús domèstic, netejar els carrers, …
Això s’ha aconseguit fent aquest experiment:
EXPERIMENT SETMANA DE LA CIÈNCIA I5
Els infants de P3 han descobert com fer sorra màgica i com barrejar colors.
SETMANA DE LA CIÈNCIA P3 (descarregueu-vos la presentació)
Benvinguts i benvingudes a la setmana de la Ciència.
Aquesta setmana treballem un tema molt important com és la “SOSTENIBILITAT“.
L´alumnat realitza diferents experiments on després ells i elles explicaran a la resta de l´escola el que han fet. D´aquesta manera prenem consciència del què i com ho fem.
Més endavant farem una exposició on es podrà veure totes les meravelles que han fet a les diferents classes.
Us convidem a fer un cop d´ull.
https://photos.app.goo.gl/joQ6gLP7HAyxjNPG9
Moltes gràcies.
He fet una reflexió sobre el tema dels diners i m’agradaria que tots i totes us la llegiu. Espero que us agradi!
Duna Monjo
He fet un article de QUÈ VOLEM SER DE GRANS i així ha quedat:
Us el podeu descarregar en format .doc (Word):
o per al Libreoffice (.odt):
Hola
Som la Martina Gómez i l’ Izan de 6èA, hem fet una redacció tots els nens nenes de classe però us anem a presentar la nostra.
La redacció era de «POTS ARRIBAR ON TU VULGUIS» podia ser emocional, acadèmica i física.
| MARTINA | IZAN | |
| Libreoffice | POTS ARRIBAR ON TU VULGUIS | 21.11.07Pots arribar on tu vulguis |
| Word | POTS ARRIBAR ON TU VULGUIS | 21.11.07Pots arribar on tu vulguis |
Els infants de P5 han gaudit i han après molt fent els tallers del cos durant la seva primera sortida al museu MNACTEC de Terrassa.
Aquí us deixem una mostra.
BOSC VERTICAL MATARÓ
El bosc vertical, situat a Mataró, és un lloc on pots llençar-te per tirolines o penjar entre els altíssims arbres aguantat només d’un arnès. Ho vaig passar-ho molt bé, però els que no volien llençar-se per por o vertigen podien donar una volta per explorar el bosc. És un lloc molt emocionant i on pots viure una de les aventures més xules de la teva vida. Jo, en Pol Parera de 6è B m’ho vaig passar super bé perquè a les tirolines em sentia com Indiana Jones. Jo, en Iván García de 6èA no vaig anar per uns problemes, però els meus companys i companyes em van dir com era d’ emocionant i «guai». Com m’agradaria haver-hi anat!
Iván García i Pol Parera
Poema fet per Pol Parera:
Llistat dels llibres de text d’aquest curs:
En Pol Parera, un alumne de sisè, ens ha preparat dos poemes i aquí us els vol presentar. Un és EL CASTELL DEL SILENCI i l’altre és UN LLOP AL BOSC. Esperem que us agradin!!
EL CASTELL DEL SILENCI
|
Al castell del silenci tothom per aquí i allà treballant sense parar però tots estaven callats. Era la llei! Ho deia el Rei. No podien fer res menys un petit nen a qui el silenci no li agradava i segur que als demés pensaven el mateix. Amb la seva família va marxar i el poble el va seguir. El rei es va quedar sol i avorrit i va aprendre la lliçó de que si no t’agrada alguna cosa els altres no tenen perquè no. |
UN LLOP AL BOSC
Un llop al bosc
buscava preses per caçar
tenia moltíssima fam
quan trobés una
sobre ella anava a saltar.
Arbres, roques i flors
no veia res
cada vegada es precipitava més
fins que un conillet va trobar
i se’l va voler menjar.
El conill llest el va esquivar
i li diu al llop:
«Ep! Per què em vols menjar
i no a la verdura?
Si menges verdura
penses en els demés,
així seràs tu i feliços serem tots».
Llavors el llop se’n va anar
i en allò que li va dir el conill, pensà.
Us presentem la renovació dels espais d’Infantil. Han estat dissenyats amb l’objectiu de crear un ambient acollidor, relaxant, motivador i adaptat a les necessitats de tots els nens i les nenes d’aquesta etapa.
Agraïm la col.laboració de l’AMPA que ha sufragat la despesa en pintura i a l’Ajuntament de Badalona que ha aportat el personal de pintura. I fem una menció especial a tot l’equip d’Infantil per la seva il.lusió, implicació i esforç i al nostre oficial d’oficis, en Gaspar, per ajudar-nos a realitzar aquest canvi.
Esperem que us agradi però, sobretot, que ho gaudeixin les més petites i petits de l’escola.
Sempre que tenim un video així ens quedem enganxats a la pantalla veient i pensant com es pot fer un video tan espectacular amb una aparent senzillesa. Això ens ha tornat a passar (i ja van moltes Lluís) amb el video que ens ha preparat en Lluís Cabeza de la graduació de 6è. Veieu-lo i esperem que us agradi tant com a nosaltres!
Moltes gràcies Lluís!!
Hello! El dimecres 16 de juny les i els alumnes de 4t i 5è vam celebrar a l’escola l’English Day. Us deixem amb un vídeo d’aquest dia 😀
Els i les alumnes de 6è d’aquest any es despedeixen de l’escola i per això els hi vam fer un video amb imatges del seu pas pel Joan Coret. Esperem que us agradi tant com a nosaltres! Molta Sort en la vostra nova etapa!
Voleu baixar-vos les fotos? Doncs en el següent enllaç podeu fer-ho i tenir-les totes i algunes que no han sortit al video.
https://drive.google.com/drive/folders/1bXk1t39_Q1msKObB7qfvr-SRPk4_qQ3-?usp=sharing
Ja tenim les fotos de les Colònies de 6è d’aquest any. Van ser uns dies genials on ens ho vam passar molt i molt bé. Remullats però contents i contentes!!
Segueix-nos!