Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Aquest curs, per fi, els alumnes de 4t van poder gaudir per primera vegada d’unes colònies!
De totes les activitats, els jocs de nit van ser els que més ens va agradar! No vam parar de córrer i com no, de caure, també! Però la resta de tallers van ser molt divertits i interessants, en els que vam aprendre molt sobre la prehistòria. Ah! I l’últim dia vam fer una gimcana molt divertida que no vam parar en tot el matí!
A partir d’ara ja sabem fer foc (quin perill!), caçar (encara que ens falta una mica de punteria), pintar amb espècies, fer una eina amb materials naturals…. Bé, que no us preocupeu…! Ja ens podeu deixar sols a un bosc que sobreviurem sense problemes!
Aquí teniu una mostra de tot el que vam fer i que reflexa com ens ho vam passar de bé!
A l’escola tenim un nou espai que hem pogut estrenar fa molt poc temps: El Rocòdrom! Així podem començar a fer les nostres primeres passes en l’escalada. A l’hora del pati podem practicar i ens ho passem genial, però sempre amb molt de compte de no caure!
Està fet sobre un dibuix que de ben segur podeu distingir algun que altre conegut nostre i de Badalona!
Aconseguiràs passar tot el circuit sense caure?
Enguany, des de l’escola, hem celebrat el Sant Jordi fent unes composicions pròpies molt especials! Els Garrotins! L’alumnat de 4t i 5è, han explicat què significa per ells aquesta diada tan important a partir de la pròpia composició de lletres musicades. Parlem de l’amor, de la llegenda, de la lectura, de la primavera… I tot això, a partir d’una música molt nostrada.
Els Garrotins són part de la Rumba Catalana, patrimoni nacional de Catalunya. Els Garrotins són de tradició oral i qui els canta, ho fa de forma improvisada. Esperem que els gaudiu amb els vídeos que es van fer aquell dia!
4rt A |
4rt B |
4rt C |
5è A |
5è B |
5è C |

Un dia a la setmana sortim a llegir al pati.
La Lectura és més divertida i més ecológica no malgastem llum.
“La lectura ens obre les portes al món que t´atreveixes a imaginar”
😍
El Consell dels Infants de Badalona presenta una exposició de murals sobre l’emergència climàtica i, per aquest motiu, sent coneixedors del projecte que estàvem portant a terme, ens han convidat a exposar els nostres cartells de conscienciació sobre la conseqüència de l’acció humana sobre el… Llegeix més»
Va ser un dia molt divertit , vam fer moltes activitats molt xules i ben diferents desde fer una cabana amb branques fins a pujar un precipici .
Els infants de P3-P4 han passat un dia genial a la granja Aventura Park.
El passat dia 23 d’abril vam celebrar la diada de Sant Jordi.
A l’escola vam fer un concurs de punts de llibre i els vam exposar per poder votar el guanyador/a.
Des de l’AMPA van organitzar un Concurs Literari i alguns dels nostres alumnes van sortir guanyadors. Ens vam posar molt contents i contentes!!!
I per acabar el dia, vam crear unes roses molt boniques i originals amb oueres!
https://photos.app.goo.gl/5jHq5nHUr9zRjXzg7
El passat 14 d’abril ens va fer molta il·lusió rebre la visita de la Neus Muñoz, escriptora del llibre que hem llegit durant les vacances de Nadal, Objectiu: Colònies! Casualitat que aquest any també marxem de colònies!!! Per aquest motiu encara estàvem més enganxats a la lectura i, esperem que a cap company/a li passi el mateix que a l’Albert, el protagonista del llibre.
La Neus no va tenir cap problema per respondre a totes les nostres preguntes i ens va encantar les seves respostes, tant com el seu llibre! A més, ens va dedicar el seu llibre!😍
Moltes gràcies, Neus!
https://photos.app.goo.gl/fzNoXpuo3VvnWfGj7
El passat 19 d’abril els alumnes de 4tA van rebre la visita d’en Xavi i en Miguel, agents de la guàrdia urbana.
Ens van explicar com és d’important estar atent i fer cas de les indicacions per evitar accidents. Per aquest motiu van posar en pràctica la nostra velocitat de reacció i atenció i, no és que sortís molt bé, però vam riure molt, això si!
https://photos.app.goo.gl/SDcZBMa3dh3RYuQq7
Encara que amb una mica de retard…
El dia 12 de febrer a la tarda vam celebrar un Carnaval diferent però no menys divertit!
Ens ho vam passar d’allò més bé i és que som uns grups incansables! Ball a la classe i jocs al pati! Què més volem?
Aquí teniu una mostra del que us diem….
Per a celebrar Sant Jordi, les classes de 4rt i 5è van tenir una idea molt original. Van crear uns garrotins i els van cantar per a que nosaltres poguem gaudir-los. A nosaltres ens ha encantat i ells i elles s’ho van passar genial.
| 4rt A | 4rt B | 4rt C |
| 5è A | 5è B | 5è C |
Després de no poder baixar l’any passat a la nostra cita de cada any amb el Dimoni de Badalona, el passat divendres dia 7 de maig vam poder anar a visitar-lo. Vam anar les classes de 5è i de 6è. Vam baixar caminant fins el pont del petroli, allà vam esmorzar per a agafar forces i ens vam dirigir a la visita més esperada… EL DIMONI DE BADALONA!!
Amb el Dimoni ens vam fer les fotos de grup i després vam realitzar un circuit amb diferents jocs a la platja. Va estar molt divertit i per això us compartim les fotos. No us ho passareu igual que nosaltres però de ben segur que podeu fer-vos a la idea.
Gràcies Dimoni i… bona cremada!
Després de treballar molt i esforçar-se per aconseguir els reptes proposats pel Capità Planeta, l’equip de foc van demanar el privilegi de fer una
sortida al parc.
Tot i que el dia no va acompanyar gaire no va ser excusa per no passar-s’ho d’allò més bé! I es que… Quan es tracta de sortir de l’escola… A qui no li agrada?😊
https://photos.app.goo.gl/syaQKiZNaWHWZMok7
El nostre company Oscar va agafar les llavors d’una poma del menjador i les va sembrar en un test petit. Passats uns dies i, contra tot pronòstic va començar a crèixer, i va ser quan es va decidir plantar-la a l’hort on tindria més espai.
Tots vam acompanyar-lo a l’hort i en Gaspar ens va ajudar a escollir el lloc i fer el forat. Ah! També el vam batejar amb el nom de Manzioski! Aprofitant la visita, en Gaspar ens va ensenyar tos els cultius que hi ha a l’hort, ens va explicar coses curioses i ens vam emportar unes quantes faves cap a casa.
Ens ho vam passar d’allò més bé! I ara, només desitgem que d’aquí poc puguem recollir pomes de l’arbre Manzioski!
Les voldreu tastar?
https://photos.app.goo.gl/pw7Ja6KDp2CUXoxu7
(Benedetta Tagliabue, Yayoi Kusama, Niki de Saint Phalle, Shamsia Hassini)
El curs de 3r, durant la darrera setmana del mes de març, ha participat en un scape room molt entretingut, emocionant i didàctic on la temàtica principal han sigut “dones artistes”. Per mitjà de propostes engrescadores com resoldre diferents reptes matemàtics, enigmes lingüístics o realització de creacions artístiques…. els i les alumnes han aconseguit conèixer una mica millor les seves biografies i obres més conegudes. A més, han treballat en equips cooperatius, amb equip i han après divertint-se i jugant!!
https://photos.app.goo.gl/tSCitQ4mhnYR7ZU57
Segueix-nos!