Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Comencem el nostre projecte d’art: “EL MODERNISME”. Els infants de I3 i I4 han conegut la història d’Antoni Gaudí i la seva obra. Volen fer d’artistes com ell!
Els infants de I5 han anat d’excursió al Zoo de Barcelona. S’ho han passat genial!
Aquesta setmana han vingut a 3r a fer un taller dels hàbits saludables. Nosaltres ja teníem alguns coneixements però, ara podem dir que en sabem més i som més conscients del que és millor per al nostre organisme i el que hem d´intentar no menjar tant.
Les classes de 3r A i 3r B hem visitat el CAP APENINS. Ens han explicat moltes coses que fan allà i hem pogut aprendre moltíssim. A més, el taller de: ” Aprendre a curar una ferida” ha estat molt interessant.
Hem sortit molt contents i contentes de saber que si ens passa alguna cosa estem en bones mans.
Les dues classes de 6è vam anar a visitar el Poble Espanyol i a fer una activitat on ens van explicar les diferents construccions que podem trobar a tota Espanya. Després de fer el recorregut ens van donar una sèrie d’acivitats a realitzar en grups de 4/5 nens/es i va estar força bé.
Voleu veure les fotos? Doncs aquí les teniu:
Dins el projecte anti-Bullying de la fundació FC Barcelona, els nens i les nenes de 6è ens vam plantejar realitzar un video amb les cançons que ens van presentar des de la fundació. Vam decidir una cançó diferent cada classe i després de molta feina hem aconseguit realitzar dos videos. Esperem que us agradin i sobretot que el missatge que volem transmetre arribi a tot arreu!
#stopbullying
Ja tenim algunes fotos de la festa de Carnestoltes. Esperem que us agradin!
Aquesta setmana hem fet l´activitat de BADAMOTRI al Poliesportiu Montigalà. Cada dia de la setmana hi havia diferents escoles i les classes de 1r hem gaudit molt.
https://photos.app.goo.gl/ueKt5645uLzgbi336
Gràcies.
“Tots els aprenentatges més importants de la vida, es fan jugant”.
Tonucci
Us deixem una petita mostra del dia a dia a infantil: els nostres projectes, activitats plàstiques al pati, treballem el dia de la pau, propostes de treball, l’hort, joc simbòlic, safates sensorials, minimons, …
Els nens i nenes de I3, I4, I5 han anat al Teatre Sat de Sant Andreu per veure “Silver Drops” amb l’objectiu de:
-Fomentar el gust per la cultura i per les arts escèniques.
-Gaudir i apropar-nos a la dansa contemporània.
-Experimentar noves sensacions i emocions veient la peça i relacionar-les amb el fet cultural.
-Treballar exercicis d’expressió corporals que ens permetin investigar amb el nostre propi cos el gust de moure’ns.
Les seves respostes han sigut: “OTRA, OTRA, OTRA…”
Hem gaudit moltíssim!
Les classes de 4rt hem anat a una cursa d’Orientació al Turó d’en Caritg. Aquesta activitat l’organitza el Grup de Treball d’Educació Física de Badalona i va estar molt bé. Alguns i algunes ens vam “perdre” una mica però vam arribar a temps per a acabar la Cursa.
Aquí tenim algunes de les fotos que ens vam fer:
Les classes de 4rt de l’escola hem anat a visitar el CRAM (Centre de Recuperació d’Animals Marins) i ha estat molt interessant. Sobretot ens han ensenyat que hem de cuidar molt el Medi Ambient i no tirar bosses al mar perquè es poden produir molts accidents amb els animals que hi viuen allà.
Aquesta setmana, la classe de la Platja hem estat a la biblioteca del Fondo. Hem fet un taller i ens ho hem passat molt bé. A més, hem conegut com funciona el préstec de llibres i ens ha semblat molt interessant.
Ja arriba una de les festes més esperades per a l’Escola: EL CARNAVAL!
L’alumnat de 6è s’encarrega de fer el pregó i animar a la resta a gaudir de la FESTA.
Aquí teniu el pregó:
PREGÓ DE CARNAVAL
Bona tarda, mestres i companys,
el Carnaval novament ha arribat
i tots estem superemocionats!
Aquest any molt ens riurem
i amb el Carnestoltes ens disfressarem.
Farem uns balls molt especials
i sisè farà una batucada al·lucinant.
En aquesta tradició tan especial,
deixem els deures de costat
i a passar-ho tothom genial!
Sí! L’avorriment s’ha acabat!
Per a tots els nens i nenes
i també per al professorat!
Amb els nens i nenes d’infantil riurem
i amb els més petits parlarem.
Quan anem al pati us veure’m
i així la nostra infantesa recordarem.
Ara parlarem dels de primer que són els més petitets,
i mai s’estan quiets!
Els de segon que no són gens dolents,
sempre tenen un somriure a les dents.
Anem a parlar de tercer i quart
que sempre estan plens de felicitat.
S’estan fent grans
i seran millors que abans.
I parlant de cinquè
que ja seran els grans l’any que ve
estan molt emocionats per ser responsables
i sempre tenir les coses impecables.
Els nens i nenes de sisè
que aquest any acaben al Coret,
ens estem esforçant més
perquè el nostre carnaval
quedi com un gran festival.
Ara us expliquem la nostra escola
on trobem moltes històries:
Comencem per direcció, que sempre t’ajudaran
i les Núries i la Pilar un somriure portaran.
La Mª José sempre ho té tot a punt
és una persona, però en sembla un munt!
I el nostre Gaspar!
Sense ell, no podem estar!
Els mestres d’educació física
ens fan aprendre els jocs millors
i volem felicitar-los
per ser tan encantadors.
Les nostres mestres d’anglès
ens treuen tot el molest estrès.
Les haurien de premiar per divertides
and they give us good ideas!
Com la mestra de castellà
no n’hi ha cap igual.
Si tens un dubte, sempre allà està
perquè la Laia sempre t’ajudarà.
La mestra de música té molts instruments,
et pot deixar tocar els tambors o els clarinets.
Si vols tocar, allà ella estarà
i tots junts anirem a cantar.
I les més especials de l’escola.
que quan te les trobes sempre diuen «hola»,
són la Sònia i l’Anna de la SIEI
que són dels millors somriures que a l’escola tenim.
El Cicle dels Grans de l’escola (4rt, 5è i 6è) vam celebrar el dia de la Pau amb un seguit d’activitats on a part de passar-ho bé, vam poder adonar-nos de la importància que té la PAU. Tot seguit podeu veure un video amb les activitats treballades:
Avui 3rB ens hem divertit molt fent melmelada de taronja, tomàquet i poma a l’Escola Natura Angeleta Ferrer.
Avui l’alumnat de 3r A hem visitat l’Escola Natura d’Angeleta Ferrer. Hem aprés a fer melmelada de poma, tomàquet i taronja. Ens hem divertit molt!
Segueix-nos!