Visita al Dimoni 2026
08/05/26Les FESTES DE MAIG ja han arribat! I per celebrar-ho vam anar a visitar el Dimoni de Badalona. Aquesta any dedicat al…. uyyy millor que veieu el video que us hem preparat i endevineu la temàtica.
Les FESTES DE MAIG ja han arribat! I per celebrar-ho vam anar a visitar el Dimoni de Badalona. Aquesta any dedicat al…. uyyy millor que veieu el video que us hem preparat i endevineu la temàtica.
Què millor que un anunci per a animar a tothom a venir a la nostra cooperativa? Doncs no en tenim 1 ni 2…. sinó…. Mireu mireu:
Ja tenim el primer pas per a les nostres cooperatives de 5è! Hem preparat un video per a animar-vos a participar a tots i a totes. Us esperem al primer acte de la cooperativa…quin dia? ho diu al video, mireu-lo amb atenció. Ànims i esperem la vostra col·laboració!
A l’escola Joan Coret vam celebrar el dia de la pau amb diferents activitats durant tot el dia. Els nens i nenes de 3r van aprofitar per fer el seu programa de ràdio, però aquest cop en VIDEO per a que pugueu veure i sentir les diferents activitats que es van realitzar. Esperem que us agradi:
Ja tenim el video amb un recull de tot el que vam fer el dia de l’Exposició a 3r. Esperem que us agradi, a nosaltres ens va encantar!
Per la festa de la Castanyada el Cicle dels Grans de l’escola vam anar a Sant Jeroni de la Murtra. Vam caminar fins el famós Monestir, després els nens i les nenes de 6è van entrar a fer la visita a l’interior. I tot seguit vam anar fins el Parc de la Bastida a fer unes activitats molt divertides. I com ha de ser, després de les activitats… A DINAR!
Voleu veure les fotos? Aquí les teniu!
Hola, ens fa molta il·lusió presentar-vos l’estrena del programa de Ràdio de 4rt anomenat “SUPERCORET”. Hem començat amb una entrevista a alumnes de 5è per a que ens expliquin la seva experiència a les Colònies del curs passat. Voleu sentir-la? Aquí la teniu! Ja tenim ganes de més seccions de la nostra Ràdio a 4rt.
Al taller de robòtica, els nens i nenes de la comunitat de grans exploren la seva creativitat amb LEGO Essential! Treballen en equip per dissenyar i construir creacions que combinen art i tecnologia. A partir de peces de LEGO i programació bàsica, desenvolupen projectes robòtics que es mouen i interactuen.
Cada sessió és una experiència d’aprenentatge pràctic, on treballen habilitats tecnològiques, creatives i col·laboratives.
Hola famílies! Aquest mes hem iniciat els tallers a la comunitat de grans.
Presentem un dels tallers d’Art Urbà on hem treballat i conegut l’artista Slinkachu.
Aquest artista és conegut per fer art al carrer en miniatura tot interactuant amb l’espai i el context canviant el significat dels diferents objectes del carrer.
En aquest taller hem conegut, entès i reflexionat sobre les obres de Slinkachu per a poder crear-ne de noves utilitzant un espai de l’escola.
Nosaltres hem portat aquest art al pati. Us deixem un recull de fotografies!
🎨🍇 Descobrim Arcimboldo a l’escola! 🍎🌿
Un dels tallers que realitzem els divendres a l’escola, és un taller creatiu inspirat en l’artista Giuseppe Arcimboldo, conegut per les seves sorprenents obres fetes a partir de fruites, verdures i objectes de la natura! 🌻🥕🐟
Per què el treballem?
🌟 Perquè crear retrats a partir d’elements quotidians estimula la imaginació.
🌟 Perquè els infants aprenen a observar i representar els elements naturals.
🌟 Perquè treballar l’art fa que aprendre sigui una experiència emocionant.
Aquí teniu algunes imatges dels petits artistes en acció 🎉👇