Taller got i canya.

El passat dimecres 15 de novembre vam realitzar un taller on vam construir, per grups, amb un got i una canya un producte. Després vam explicar què era i quina utilitat tenia.

Tot això ho hem fet amb uns monitors que han vingut des de l’Impo de Badalona, i està dins del projecte que estem realitzant aquest curs de cultura emprenedora a l’escola.

Us deixem  unes fotos perquè pogueu veure els productes.

https://photos.app.goo.gl/rXWd12ZKI7JuiDOt1

Badatletisme 5è

El passat dia 24 de novembre, els nens i nenes de 5è vam anar a les pistes d’atletisme Paco Águila a passar una jornada inoblidable amb altres escoles de Badalona.

Ens ho vam passar d’allò més bé, molt esgotats i esgotades però contents i contentes. Aquí tenim unes fotos de la jornada:

https://photos.app.goo.gl/jvZkRQ8tsyvj5TWP2

Visita al Mercat de Fondo 1r

Dimecres 25 d’octubre la classe dels Globus i Unicorns vam fer una sortida al Mercat de Fondo.

Vam sortir d’hora i vam anar caminant.

En arribar, vam fer una ruta per tot el mercat per veure quines parades hi havien. Les parades que tenia el mercat eren: peixateries, xarcuteries, carnisseries, botigues d’aviram, fruiteries, formatgeries, una parada de llegums cuits i crus i un bar.

Ens vam dirigir a la fruiteria i la Isabel ens va vendre la fruita: taronges, raïm, magranes, plàtans, mandarines, peres i pomes per poder fer la nostra macedònia.

Ens vam repartir les bosses i vam tornar cap l’escola.

Al dia següent vam fer la macedònia i ens la vam menjar per esmorzar.

https://photos.app.goo.gl/wozRffAmJZgtGs3w2