Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Aquí tenim les fotos del Photocall que es va fer als tallers de Nadal. Entreu i veureu quines fotos més… especials!!!!
Aquí tenim les fotos de les Nadales de Primària. Esperem que us agradin: https://photos.app.goo.gl/TPeogC5UCforxpCv2
I aquí els videos:
1r A i 5è A :1r B i 5è B :
3r B i 4t B : 3r A i 4t A :
2n A i 6è A :2n B i 6è B :
Esperem que us agradin!
Avui dimarts 19 de desembre els nens i nenes d’Educació Infantil han cantat les Nadales a l’escola. Aquí tenim les fotos i els Videos:
https://photos.app.goo.gl/i6U7ZQaTIazchiKf2
El passat dimecres 15 de novembre vam realitzar un taller on vam construir, per grups, amb un got i una canya un producte. Després vam explicar què era i quina utilitat tenia.
Tot això ho hem fet amb uns monitors que han vingut des de l’Impo de Badalona, i està dins del projecte que estem realitzant aquest curs de cultura emprenedora a l’escola.
Us deixem unes fotos perquè pogueu veure els productes.
Durant la setmana de la ciència hem fet l’experiment del forn solar. Aquí teniu les fotos:
Després de la setmana de la ciència, alguns nens i nenes de 3rB vam anar a explicar el que havíem fet a la classe de 1rB.
Els nens i nenes de primer vam estar al nostre hort i vam plantar plantes aromàtiques. Si voleu, podeu veure les fotos aquí:
Després de fer l’experiment de la setmana de la ciència, els nens i nenes de 1rB vam anar a ensenyar el que havíem fet a la classe de 3rB. Aquí podeu veure les fotos:
Els nens i nenes de primer, l’altre dia vam baixar a l’hort i vam estar plantant cebes. Ens ho vam passar d’allò més bé!
Aquí podeu veure algunes fotos que ens vam fer al nostre hort:
El passat dia 24 de novembre, els nens i nenes de 5è vam anar a les pistes d’atletisme Paco Águila a passar una jornada inoblidable amb altres escoles de Badalona.
Ens ho vam passar d’allò més bé, molt esgotats i esgotades però contents i contentes. Aquí tenim unes fotos de la jornada:
A la setmana de la ciència hem fet un forn solar. Aquí hi pots veure les fotos que vam fer:
Els nens i nenes de 3r B hem fet un experiment… Voleu veure les fotos que hem fet?
Aquí us presentem les fotos que hem fet mentre realitzavem l’experiment de “L’energia dels colors”
Els nens i nenes de 4t hem anat de sortida a Can Xaragall, aquí podeu veure algunes fotos que ens vam fer:
Dimecres 25 d’octubre la classe dels Globus i Unicorns vam fer una sortida al Mercat de Fondo.
Vam sortir d’hora i vam anar caminant.
En arribar, vam fer una ruta per tot el mercat per veure quines parades hi havien. Les parades que tenia el mercat eren: peixateries, xarcuteries, carnisseries, botigues d’aviram, fruiteries, formatgeries, una parada de llegums cuits i crus i un bar.
Ens vam dirigir a la fruiteria i la Isabel ens va vendre la fruita: taronges, raïm, magranes, plàtans, mandarines, peres i pomes per poder fer la nostra macedònia.
Ens vam repartir les bosses i vam tornar cap l’escola.
Al dia següent vam fer la macedònia i ens la vam menjar per esmorzar.
A primer hem preparat uns panellets per a la Castanyada!
https://photos.app.goo.gl/gZ4p2niDi0g4QeSH2
Els nens i nenes de 1r hem preparat una macedònia que estava per a llepar-se els dits!!!
Tot seguit podeu veure les instrumentacions de la Vaca i el Pastor que han fet els nens i nenes de 3r:
Segueix-nos!