PREINSCRIPCIÓ CURS 2024-2025

Informació sobre el procés de preinscripció i matrícula: preinscripcio.gencat.cat
30 d’abril: 81801 és el número de desempat per a les famílies que participen en el procés de preinscripció escolar als ensenyaments obligatoris (d’I3 a 4t d’ESO) per al curs 2024-2025.
2 de maig de 2024: llista ordenada
Del 29 al 31 de maig de 2024: ampliació de peticions de preinscripció per a alumnes sense plaça assignada a cap centre
7 de juny de 2024: oferta final de places escolars
10 de juny de 2024: llista d’alumnes admesos i llista d’espera

PODCAST 3

Ja el tenim! El tercer Podcast està preparat!

Us el compartim per a que pogueu veure la gran feina que han fet! Tenim moltxs actrius i actors entre nosaltres que no coneixíem! Esperem que us agradi!

CITA PRÈVIA

PER QUALSEVOL GESTIÓ QUE HAGUEU DE FER AMB SECRETARIA, CAL DEMANAR CITA PRÈVIA.

TELÈFON DE L’ESCOLA: 933976361

CORREU ELECTRÒNIC: a8036135@xtec.cat

GRÀCIES.

Jardí Botànic 3r

Divendres dia 3 de maig les dues classes de 2n vam visitar el Jardí Botànic de Barcelona. Ens van ensenyar com estan comunicats els 4 elements indispensables per a les plantes: Aigua, Llum, Aire i Terra. Després quan tornavem a l’autocar vam poder visitar l’Estadi Olímpic Lluís Companys. Aquí podem veure les fotos que vam fer!

Badajoc 3r

Les dues classes de 3r vam anar al BADAJOC al Parc de Montigalà. És una activitat que organitza el grup de treball d’Educació Física de Badalona. Voleu veure les imatges de com ho vam passar?

Aquí les teniu!

Badamotri 1r

El dia 6 de novembre la classe de 1r A va assistir al Badamotri 2023 al Poliesportiu de Montigalà.

L´alumnat acudeix a aquest tipus d´esdeveniment per dur a terme 6 proves físiques que hauran treballat prèviament al´especialitat d´Educació Física.

Totes les activitats segueixen una història formada pels Mestre d’Educació Física de Badalona on el poliesportiu es va convertir en una selva i els/les infants es van transformar en animals (granotes, flamencs, elefants, tortugues, cargols i conills).

Ens ho hem passat genial i ens ha encantat compartir l’experiència amb altres escoles de Badalona.

Visita d’un expert

Avui ens ha visitat en Javier i ens ha parlat de la ITV i les emissions que emeten els vehicles. Aquesta xerrada està emmarcada dins del projecte del barri que estan fent els nens i nenes de 3r on estan investigant com és l’aire del… Llegeix més»

Bufa’l tu!

Hola famílies!
Aquest dimecres, 14 de febrer, els nens i nenes de 3r hem anat a veure aquesta l’espectacle musical Bufa’l tu. Ens ho hem passat genial!

PODCAST 2

Hola a tohom! Ja el tenim aquí!! Us presentem el Podcast 2. Els/les alumnes de 6è ho han tornat a fer! Tenim el segon Podcast del curs. S’inclouen tot de seccions d’actualitat de l’escola per a vosaltres, amb entrevistes, jocs, receptes, etc. Esperem que us agradi!

Podcast 2