Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
PER QUALSEVOL GESTIÓ QUE HAGUEU DE FER AMB SECRETARIA, CAL DEMANAR CITA PRÈVIA.
TELÈFON DE L’ESCOLA: 933976361
CORREU ELECTRÒNIC: a8036135@xtec.cat
GRÀCIES.
La classe de 3r ha fet un projecte que parla de les ZBE… Què són les ZBE? Doncs si voleu saber-ho i veure la visita de les famílies a l’exposició del projecte, aquí teniu aquest video. Esperem que us agradi!

Aquest curs a 3r hem començat a fer Ràdio al programa SuperCoret. A més a més, hem participat a la Marató de Ràdio Escolar de Badalona 2026 amb el nostre programa. El voleu sentir? Aquí el teniu!
Ja tenim les fotos de les Colònies de 6è a Cala Canyelles. Esperem que us agradin!
https://photos.app.goo.gl/sAy5PpxosvM2ZZPj8
Per si voleu anar fent boca… aquí teniu un video resum:
Voleu veure un resum de les Danses de Badalona amb els nens i nenes de 1r,2n i 3r?
Ens ho vam passar genial al pavelló de la Penya!
Com cada any, ja han tornat a la nostra escola els famosos presentadors i presentadores
de llibres!
L’escola convida a l’alumnat d’I5 i les seves famílies a gaudir de la màgia dels llibres a
través d’una proposta que potencia la relació entre les famílies i la biblioteca pública com a
recurs comunitari.
Aquesta activitat es realitza a la biblioteca principal de l’escola, un lloc molt especial, ja que
suposa canviar d’edifici i familiaritzar-se amb la que serà la seva nova llar a partir de 1r.
L’activitat es realitza un cop per setmana i té una durada de 45 minuts aproximadament.
Hola a tohom! Ja tenim un nou programa per a vosaltres. Aquest està dedicat al projecte de classe que hem treballat: Les Andròmines.
Després de la visita al museu del Disseny i tot ho aprés, hem aconseguit realitzar aquest projecte per nosaltres mateixos. Aquí el teniu:
Les FESTES DE MAIG ja han arribat! I per celebrar-ho vam anar a visitar el Dimoni de Badalona. Aquesta any dedicat al…. uyyy millor que veieu el video que us hem preparat i endevineu la temàtica.
Què millor que un anunci per a animar a tothom a venir a la nostra cooperativa? Doncs no en tenim 1 ni 2…. sinó…. Mireu mireu:
Hola de nou! A 3r hem treballat l’Aparell respiratori, voleu veure com ho hem fet? Doncs en aquest video es pot veure i escoltar com hem realitzat un experiment per a aprendre-ho. El voleu veure? Aquí el teniu:
Arriba Sant Jordi i no us podem deixar sense la nostra llegenda de Sant Jordi una mica particular. No estem parlant de castells ni princeses però… SANT JORDI HA ARRIBAT A 3r!
Esperem que us agradi:
A L’assignatura de Castellà hem treballat el Còmic. L’altre dia vam publicar els còmics que vam fer, però ara us portem el Video d’introducció d’aquests treballs. Esperem que us agradi!
Podeu entrar a cada llibre fent click a sobre.
Escuela Misteriosa![]() |
Los 3 aventureros![]() |
Los amigos indestructibles![]() |
Los 4 hermanos![]() |
Amistades en el bosque![]() |
El misterio del cole abandonado![]() |
Ruinas mágicas![]() |
Hola! Tenim un petit video per a ensenyar-vos algunes de les activitats que vam fer a Mas Banyeres. Amb aquest resum us volem fer cinc cèntims dels 3 dies que vam estar. Esperem que us agradi i en breu tindreu més fotos i videos.
Ja tenim el primer pas per a les nostres cooperatives de 5è! Hem preparat un video per a animar-vos a participar a tots i a totes. Us esperem al primer acte de la cooperativa…quin dia? ho diu al video, mireu-lo amb atenció. Ànims i esperem la vostra col·laboració!
Hola a tothom! Tenim el nou programa de… ràdio? uyyy no sé si això és ràdio, perquè aquest cop ens hem tornat a arriscar i hem fet un video amb la sortida que vam fer al Museu del Disseny de Barcelona. Podreu veure tot el que vam fer, amb comentaris i uns presentadors únics i unes presentadores úniques! Esperem que us agradi!
Hola a tohom!
Dins l’assignatura de castellà hem treballat el Còmic. Ha estat molt bé, ens hem coordinat per grups i els resultats són aquests, esperem que us agradin:
Escuela Misteriosa:
https://read.bookcreator.com/g75xQCeAJERH4pTxUxwzulmv3ZV2/tPr3eahQTPmUgQRnWXbRiw
Los tres Aventureros:
https://read.bookcreator.com/g75xQCeAJERH4pTxUxwzulmv3ZV2/N6oLC1UpSXeBTJfxx_pevA
Los amigos indestructibles:
https://read.bookcreator.com/g75xQCeAJERH4pTxUxwzulmv3ZV2/CzJFgqDBQ3qR_0zaTCxHCw
Los cuatro hermanos:
https://read.bookcreator.com/g75xQCeAJERH4pTxUxwzulmv3ZV2/GOw8E0OZQMSkOyX4VRULkw
Amistades en el bosque:
https://read.bookcreator.com/g75xQCeAJERH4pTxUxwzulmv3ZV2/xE6CwzQIRgipk9RUby2Y_Q
El misterio del cole abandonado:
https://read.bookcreator.com/g75xQCeAJERH4pTxUxwzulmv3ZV2/BSbep_pPSt-BtogB38u_0A
Ruinas Mágicas:
https://read.bookcreator.com/g75xQCeAJERH4pTxUxwzulmv3ZV2/nSNArJZRQR2u4qHNF9ow2w
Hola a tothom! Ja ha arribat el nou programa de ràdio de l’Escola! Aquest cop dedicat a la Donació de Sang que es va fer a l’Escola. Esperem que us agradi!
A l’escola Joan Coret vam celebrar el dia de la pau amb diferents activitats durant tot el dia. Els nens i nenes de 3r van aprofitar per fer el seu programa de ràdio, però aquest cop en VIDEO per a que pugueu veure i sentir les diferents activitats que es van realitzar. Esperem que us agradi:
Ja tenim el video amb un recull de tot el que vam fer el dia de l’Exposició a 3r. Esperem que us agradi, a nosaltres ens va encantar!
Aquesta setmana, un actor ha vingut a la nostra escola per representar Peter Pan i ha sigut una obra en què els i les alumnes s’han divertit molt. Durant la representació, els infants han ballat i cantat amb l’actor, i han participat activament en diferents moments de l’espectacle. L’actor canta molt bé i la seva veu ha captivat els alumnes, que han gaudit de cada escena. Ha estat una activitat molt enriquidora i divertida per a tota la comunitat escolar.
Segueix-nos!