Cala Canyelles 2026
01/06/26Ja tenim les fotos de les Colònies de 6è a Cala Canyelles. Esperem que us agradin!
https://photos.app.goo.gl/sAy5PpxosvM2ZZPj8
Per si voleu anar fent boca… aquí teniu un video resum:
Ja tenim les fotos de les Colònies de 6è a Cala Canyelles. Esperem que us agradin!
https://photos.app.goo.gl/sAy5PpxosvM2ZZPj8
Per si voleu anar fent boca… aquí teniu un video resum:
Les FESTES DE MAIG ja han arribat! I per celebrar-ho vam anar a visitar el Dimoni de Badalona. Aquesta any dedicat al…. uyyy millor que veieu el video que us hem preparat i endevineu la temàtica.
A l’escola Joan Coret vam celebrar el dia de la pau amb diferents activitats durant tot el dia. Els nens i nenes de 3r van aprofitar per fer el seu programa de ràdio, però aquest cop en VIDEO per a que pugueu veure i sentir les diferents activitats que es van realitzar. Esperem que us agradi:
Per la festa de la Castanyada el Cicle dels Grans de l’escola vam anar a Sant Jeroni de la Murtra. Vam caminar fins el famós Monestir, després els nens i les nenes de 6è van entrar a fer la visita a l’interior. I tot seguit vam anar fins el Parc de la Bastida a fer unes activitats molt divertides. I com ha de ser, després de les activitats… A DINAR!
Voleu veure les fotos? Aquí les teniu!
Hola a tothom! Us compartim la carpeta amb tots els documents, fotos i videos del Comiat de 6è.
https://drive.google.com/drive/folders/1M2OI_hYj7XHlpOvRd5awqByX_wSyMElc?usp=sharing
Voleu veure algunes de les activitats que treballem a 5è? Doncs aquí teniu tot un seguit de fotos per a poder veure-ho:
El passat dimarts 4 de febrer, dins de l’àrea d’educació física, els infants de 6è van poder gaudir de la seva última jornada del Badasport. Després d’haver fet el Badaorientació a 4t i el Badatletisme a 5è, aquest cop va estar dedicada al Badakorfbol.
Durant tot el matí van estar jugant molts partits amb altres escoles i van gaudir d’una jornada esportiva organitzada per l’equip de mestres d’educació física de les escoles de Badalona.
Van tornar a l’escola cansats i contentes d’haver viscut aquesta última experiència del Badasport.
El passat dimecres 29 de gener, dins de l’àrea de música, els infants de 6è van poder gaudir d’un taller de batukada dins l’escola.
Van aprendre, de primera mà, tots els instruments, la història i els ritmes típics d’una batukada. Sota la direcció d’en Sebastián, director del grup de batukada Bàtec, els i les alumnes van estar tocant tots els instruments de percussió i van formar un grup de batukada que va sonar d’allò més bé.
Quin ritme tenien!
Van gaudir molt de l’experiència. Fins i tot creiem que algú o alguna es va quedar amb ganes de més i van marxar preguntant com apuntar-se a un grup de batukada.
Al taller de robòtica, els nens i nenes de la comunitat de grans exploren la seva creativitat amb LEGO Essential! Treballen en equip per dissenyar i construir creacions que combinen art i tecnologia. A partir de peces de LEGO i programació bàsica, desenvolupen projectes robòtics que es mouen i interactuen.
Cada sessió és una experiència d’aprenentatge pràctic, on treballen habilitats tecnològiques, creatives i col·laboratives.