MOLTES FELICITATS NAIA!!!

Moltes felicitats Naia!!!

La Naia va ser guanyadora del conte: Foc al bosc, el seu dibuix, junt amb altres nens i nenes premiats van ser convocats amb les seves famílies i mestres a un acte presencial que va tenir lloc el mes de maig, on se’ls  va fer entrega d’un regal, un diploma i del llibre editat amb els dibuixos premiats.

A l’assignatura conjunta de “Religiones del mundo i Valores” tot l’alumnat de primària va fer un dibuix d’algun dels contes proposats, amb la gran sorpresa de que s’havia aconseguit un dels premis.

Fa pocs dies hem rebut a l’escola un exemplar del llibre editat amb tots els dibuixos, entre ells el de la Naia, i tots els contes.

Cada any i ja en fa 42 enguany, es fa un Concurs convocat per la Fundació Antigues Caixes Catalanes (FACC), amb el suport de BBVA i l’escola rep el llibre amb els contes de la darrera edició i les bases de la convocatòria  del concurs vigent escrits per Júlia Prunés.

Té com a objectiu servir d’estímul per desenvolupar les habilitats i capacitats dels alumnes en el dibuix i la il·lustració, així com fomentar la lectura en català mentre es treballa l’educació emocional.

A més, els contes estan alineats amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) que l’Organització de les Nacions Unides ens proposa assolir per tal de transformar el món i preservar el planeta.