VISCA LA TOLTES I EL REI CARNESTOLTES!

Ja ha arribat, ja és aquí…Ja arriba el Carnestoltes! Durant aquesta setmana, els nens i nenes d’Educació Infantil hem seguit les consignes que ens ha manat l’esvalotat i divertit rei de la disbauxa. Dilluns hem vingut a l’escola amb pijama, ens hem tret de sobre la feina d’haver-nos de vestir! Dimarts…La imaginació al poder! Els nostres caps es van convertir en llenços per plasmar les idees més esbojarrades. Metxes de colors, recollits impossibles, pèls ben punxeguts, cues, monyos…Un remolí de coloraines i clips, de gomina, laca i esprai van inundar els passadissos de l’escola. Dimecres, ben elegants i distingits, vam demostrar a tothom que, quan volem, també podem ser molt i molt fins…I  dijous…Ben disfressats! Al ritme de les cançons de Carnestoltes hem gaudit, ballat, cantat i hem fet força xerinola. Molt bé ens ho hem passat. Visca el Rei Carnestoltes, Rei dels Poca-Soltes!

Si voleu veure les fotos d’aquesta setmana tan esbojarrada, cliqueu a la imatge i entreu al Nextcloud amb la vostra contrasenya.