1a mostra Brass Band

Aquest any l’alumnat de sisè ha participat al projecte Brass Band en col·laboració amb l’Escola Municipal de Música de Tàrrega a través del Pla Educatiu d’Entorn.

El projecte Brass Band pretén que l’alumnat visqui l’experiència de tocar un instrument en una banda de vent metall. Ha estat una aventura molt enriquidora i especial.

Aquesta setmana hem fet les últimes sessions de Brass Band i volem acabar-ho amb una mostra oberta a les famílies de sisè perquè en pugueu veure el resultat.

Estem molt il·lusionats de poder convidar-vos a la 1a mostra de BRASS BAND!

La mostra es durà a terme el proper dimarts dia 31 de gener a les 15:00 al gimnàs de l’escola.

Aprofitem l’avinentesa per recordar-vos que els vostres fills i filles han d’anar vestits de color negre per a l’actuació.

Us esperem el proper dimarts: veniu i en gaudirem plegats!