Dia Escolar de la No Violència i la Pau

En el marc del DENIP 2023 (Dia Escolar de la no violència i la Pau), els infants de P5 hem treballat les propostes didàctiques proporcionades pel Pla Educatiu d’Entorn de Tàrrega. Enguany, el lema que serveix de fil conductor és «ÚNIQUES? SÍ! I DIVERSES PER UN MÓN MILLOR».

Així doncs, amb l’ajuda de contes com «Quatre cantonades de no-res» i «L’Emma s’enfila als núvols», hem debatut sobre la importància de respectar la diversitat, de construir una societat més inclusiva i dels beneficis i l’enriquiment que ens aporten les diferències individuals si els emprem en clau positiva i de cooperació, acceptació i ajuda.

Una vegada més, els més petits ens donen un gran exemple mitjançant les seves reflexions!