SETMANA DEL PROJECTE INTERDISCIPLINARI A I5

Durant la darrera setmana del segon trimestre, com ja va essent tradició d’ençà uns quants cursos, tots els nens i nenes del Jacint Verdaguer hem pogut gaudir de la setmana del Projecte Interdisciplinari. Enguany, amb l’art com a temàtica i amb el nom d’ “Art Attack”, els alumnes d’I5 hem participat d’unes activitats engrescadores que han estat una meravellosa cloenda a tot el treball que vam començar amb el projecte d’en Joan Miró, artista que dona nom a les dues classes del nivell. Així doncs, hem experimentat tot construint l’escultura de “La dona i l’ocell”, hem reproduit el quadre “El jardí” i hem confeccionat una carpeta de Miró, que ja els hagués agradat tenir-la als pintors més famosos! A més a més, hem pogut gaudir de la pel·lícula “Canta 2”, hem fet un recorregut per les portes decorades de l’escola, tot observant els diferents artistes escollits per la resta de classes i algunes de les seves particularitats i finalment, hem exposat els conceptes apresos del nostre artista amb l’ajuda del mapa conceptual, als infants d’ I3 i I4. En definitiva, tota una experiència d’aprenentatge molt enriquidora. Ara toca carregar piles, ens veiem a la tornada!

Si voleu vibrar amb les imatges d’aquesta trepidant setmana, cliqueu la imatge: