PROJECTE INTERDISCIPLINARI A L’ASSIGNATURA DE RELIGIÓ

Enguany a l’assignatura de religió i més concretament a 6è, hem aprofitat enriquir-nos amb la pintura al fresc i els textos bíblics que representen.

Va haver un treball previ per part de l’alumnat que consistia a estudiar en profunditat les pintures i el que representaven per després poder explicar-ho bé a la resta de companys/nyes de la classe.

Va ser una experiència diversa, ja que tothom va entendre que els temples no són portes tancades pels qui no creuen en aquesta religió, sinó tot el contrari, les portes estan obertes a tothom que vulgui deixar-se captivar i respectar l’espai ja que és un lloc de culte.

Per la tarda vam tenir la gran sort que el pintor Josep Minguell, creador de les pintures, vingués a explicar la complexitat que té la pintura al fresc. L’alumnat va poder esplaiar-se amb les explicacions del targarí essent conscient del rigor d’aquest art.

Ara, tot l’alumnat de 6è, haurà de fer la seva pròpia creació, d’una manera molt més senzilla però tenint en compte que s’ha de veure bé quan creem una volta.

Gràcies Josep Minguell pels teus aprenentatges.

Gràcies nens i nenes de 6è per la vostra implicació en el projecte.

En aquests enllaç podreu veure algunes fotografies.