SETMANA DEL PROJECTE A P4!

Com cada curs, la cloenda del Projecte Interdisciplinari de Centre es planteja com una setmana lúdica, que permet consolidar tot allò que hem après sobre el tema escollit mitjançant activitats motivadores, engrescadores i ben divertides. Un treball que duen a terme tots els alumnes de l’escola, i que posa el colofó d’or a un trimestre apassionant i molt intens. Ha estat una setmana emocionant, que ha permès viure l’espai, el sol, la lluna, les estrelles, els planetes, forats negres, galàxies, constel·lacions…de ben a prop! Tot seguit, us expliquem algunes de les activitats que hem realitzat:

ELABORACIÓ D’UN COET: Hem construït un preciós coet, emprant materials i tècniques plàstiques diverses, que de ben segur farà possible que la imaginació dels infants s’enlairi FINS L’INFINIT I MÉS ENLLÀ!

EXPEDICIÓ ESPACIAL: Una trepidant expedició pels pisos superiors de la nostra escola, que ens ha permès descobrir constel·lacions, galàxies, forats negres…Tot observant les espectaculars decoracions de les portes dels nostres companys i companyes d’escola. IMPRESSIONANT!

ENGLISH EASTER: Let’s learn English and look for Easter eggs!

EXPERIMENT ESPACIAL: Ens hem convertit en trempats científics i hem participat en un experiment amb un resultat sorprenent. COM HEM GAUDIT!

CINEMA: Finalment, per acabar aquesta meravellosa setmana sideral, ens hem desplaçat als cinemes Majèstic de Tàrrega i hem vist la pel·lícula “Atrapa la bandera”, amb la que ens hem posat a la pell d’un nen, fill i nét d’astronautes, que s’uneix al negoci familiar per tal de salvar la Lluna dels malèfics plans d’un avariciós multimilionari. GENIAL!

Voleu gaudir amb les fotos d’aquesta setmana tan especial?

Doncs cliqueu a les imatges dels mapes conceptuals de la classe corresponent.

P4A

P4B