P3 VIATJA A L’UNIVERS

L’última setmana del trimestre hem fet la cloenda del projecte interdisciplinari de centre sobre l’univers.

Els grups de P3 hem sortit de les classes del sol i la lluna i de les coses que n’hem après, per descobrir l’espai, com els ASTRONAUTES!

Primer ens vam fer un coet per poder viatjar i coneixer tot l’univers

Vam conèixer i ubicar elements de la nostra galàxia: planetes, estrelles, la lluna i el sol!

Cliqueu a la imatge i ho veureu:

Durant la setmana també hem visitat l’escola on hem descobert que també hi ha altres galàxies, forats negres, constel·lacions,… Així com nosaltres som les classes del sol i de la lluna, les altres classes també tenen noms d’elements de l’univers.

S’acostava setmana santa, per això també hem buscat i trobat ous de pasqua! Cliqueu i veieu-nos!

Hem après la cançó “EL MEU COET”, i n’hem escoltat altres:

Per acabar aquesta setmana de viatge espacial, vam anar al cinema on vam veure la pel·lícula “ATRAPA LA BANDERA”, on una família d’astronautes volen salvar la lluna. Voleu veure com hi vam anar i com hi vam estar?