Documentació bàsica

Dins del Projecte Educatiu de Centre hi ha, específicament, un apartat dedicat a la integració de les tecnologies:

b) TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I LA COMUNICACIÓ
Assegurar el coneixement i us de les eines TIC per part de tot l’alumnat així com la seva competència digital.
Les tecnologies de la informació i la comunicació han revolucionat el món on vivim. Durant els últims trenta anys han anat transformant la nostra societat: des dels llocs de treball fins a la nostra vida diària. Tot s’ha vist afectat per aquestes eines que encara estan en procés d’evolució. L’escola ha de formar ciutadans que viuran en una societat diferent a la nostra, en la qual les TIC hauran agafat encara més rellevància. Ciutadans que han d’estar preparats per aquesta nova realitat social. És per aquests motius que creiem que el nostre alumnat ha d’acabar l’etapa d’educació primària dominant unes eines que són protagonistes de la revolució científico-tecnològica que estem vivint actualment. Per tal que aquest accés a les TIC sigui equitatiu per a tot l’alumnat i amb l’objectiu de contribuir a reduir l’escletxa digital vinculada a la situació econòmica de les famílies, el programari utilitzat és programari lliure.

En les Normes d’Organització i Funcionament de Centre hi trobem diferents aspectes relacionats amb la cultura digital del centre:

• Funcions de la coordinació digital
    • Funcions de la comissió TAC
    • Autorització de l’ús d’imatge i recursos digitals

El projecte de direcció i el projecte de lloc de treball TAC estan alineats i especifiquen les línies principals a seguir en el desenvolupament i treball de les eines digitals a l’escola així com el les actuacions a seguir amb l’alumnat per a l’assoliment de la competència digital.