PROJECTE AULA DEL FUTURO

És un projecte coordinadat  pel  INTEF ( Ministerio de Educación) en co.llaboració a,b  les comunitats autònomas, que aposta  per potenciar l’us de las metodologíes actives pel desenvolupament  competencial de l’ alumnat.  Apostant  per explotar les possibilitats que ens ofereiexen les tecnologíes digitals i els espais disponibles en els centres educatius, flexibilitzan-los  i adaptant-los  a les nostres necessitats.

L’objectiu del projecte es afavorir el desenvolupament competencial de l’alumnat a través de diferents tipus d’activitats: crear, investigar, desenvolupar, presentar… D’aquesta forma la proposta inclou la possibilitat de fomentar aquest tipus d’activitats a través de les zones d’aprenentatge.

Avui hem estat treballant amb els infants de sisè.

Aquí us deixem unes imatges