SANTA CECÍLIA PATRONA DELS MÚSICS

El passat divendres dia 22 de novembre vam celebrar Santa Cecília patrona de la música i els músics a l’escola.
Vam organitzar durant la tarda un concert amb diverses peces musicals interpretades per alumnes, ex-alumnes i famílies .
Creiem que la música és un llenguatge universal que… Llegeix més»

SETMANA DE LA CIÈNCIA

Durant aquesta setmana els nostres infants participarant en diverses activitats organitzades per l’ajuntament i centres de Sant Joan Despí amb motiu de la setmana de la ciència.
Des de P3 fins l’ESO tots els infants gaudeixent d’aquestes activitats que promouen la divulgació científica.

Endavant científics i científiques… Llegeix més»

JORNADA ESCOLES INNOVADORES DE CATALUNYA

El passat dia 22 d’ octubre vam presentar el projecte de centre “Aprendre és emocionar-se” dins de la sisena jornada d’escoles innovadores de Catalunya. Vam explicar el procés de transformació del centre i vam destacar els segells d’ innovació acreditats pel Departament d’Educació.

Contes de tardor

Al nou espai Àgora  de l’escola ja tenim el racó dels contes a punt.
Comencem per llegir contes del la  Tardor amb les festes de la Castanyada i Halloween.
Aquest espai ens l’ha financiat l’AMPA de l’escola i s’ha convertit en un aula del… Llegeix més»

VISITA D’EN MARC RIBES

Avui hem rebut una visita molt especial del cuiner Marc Ribes.
Ens ha fet molta il·lusió compartir part d’un proper programa de com fer panellets amb ell.
Gràcies Marc!

BONES VACANCES

Des de l’escola us volem desitjar un molt bon estiu, ple de vivències, descans i alegria!
Ens retrobem el dia 12 de setembre.
Gaudiu en família!

Benvolgudes famílies,
D’acord amb la normativa vigent, l’alumnat que al final de 6è curs té No assolides (NA) les àrees de l’àmbit lingüístic (català, castellà i/o anglès) o matemàtic està obligat a fer, durant l’estiu, unes activitats de reforç.
Les tutores de 6è donaran, a aquest… Llegeix més»

PROJECTE CISCO

Aquest curs hem sigut escollits amb 30 centres de tot Catalunya per participar en el projecte CISCO. Aquest projecte consisteix en un disseny d’un prototip d’invent on treballem a partir del desing thinking,
l’internet de les coses.
Els nostres alumnes guanyadors de sisè curs, van gaudir d’una… Llegeix més»

JORNADA D’INNOVACIÓ DE CATALUNYA

El passat dissabte dia 18 de maig vam participar a la IIJornada d’innovació  dels centres de Catalunya i organitzat pel Departament d’Educació.
Nosaltres vam participar presentant un dels projectes d’innovació que estem portant a terme.
Durant aquesta jornada ens van presentar el mapa de la innovació de… Llegeix més»

O.S.O.S

Avui hem iniciat un nou projecte a 5è en col·laboració amb la Universitat de Deusto: O.S.O.S (Open Schools for Open Societies). Aquest projecte parteix de la idea que les escoles som incubadores d’innovació i creació i que, com a tals, hem d’estar obertes al nostre… Llegeix més»

CISCO PROJECT

El Departament d’Educació promou l’ús de les eines digitals com a eines transversals que faciliten el treball cooperatiu.
Aquest curs la nostra escola ha estat seleccionada junt amb 29 centres de tot Catalunya  per participar en el projecte Cisco .
Aquesta empresa juntament amb el Departament d’educació… Llegeix més»

Jocs florals 2018-19

Com cada any per Sant Jordi hem celebrat a l’escola,  els Jocs Florals.
Setmanes abans del certamen, els nens i nenes es van preparar per posar en joc tota la seva imaginació i capacitat creativa per participar-hi.
Avui, finalment el sol ens ha permés realitzar un acte… Llegeix més»

JORNADES ESPORTIVES CURS 2018-19

L’escola Espai-3 celebrarà aquests dies unes jornades esportives on la pràctica de l’esport té com a objectiu principal fomentar els seus valors a tot l’alumnat del centre i que aquests tinguin l’oportunitat de gaudir-ne en el seu mateix àmbit.

LECTURA EN VEU ALTA

Avui hem fet el certamen de lectura en veu alta amb les escoles de Sant Joan Despí.
Els nostres infants han llegit poesia de forma teatralitzada.
Aprendre a declamar i a aprendre el valor del teatre, és sens dubte un valor pels nostres alumnes.
Aquí us deixem algunes… Llegeix més»