PROJECTE EMOCIONS

Durant la nostra vida ens trobem en situacions molt diverses que ens fan sentir tota mena d’emocions. Aprendre a diferenciar-les i controlar-les és bàsic i molt important des de que sóm infants. Per tant desenvolupar les seves competències emocionals i socials és una necessitat que cal treballar.
Dins del PEC de l’escola destaca com a un dels trets del perfil de sortida dels nostres alumnes el què siguin alumnes madurs emocionalment amb capacitat de resiliència i empatia. Es a dir formar persones emocionalment competents.
Per aconseguir aquest objectius necessitàvem treballar la gestió de les emocions d’ ells i en el seu entorn.
A més en el Projecte de direcció vigent es contempla com a objectius de millora :millorar les relacions dels alumnes de forma que es creïn xarxes de comunicació i relació permanents i positives
A partir de l’article “Emotional Intelligence” de Peter Salovey y John Mayer l’any 1990 i sobretot de la publicació del llibre de Daniel Goleman l’any 1995 sobre la inteligència emocional agafem com a referents aquests escrits als que afegim el text de Howard Gardner sobre intel·ligències múltiples.
Partint d’aquí desenvolupem el nostre projecte “Emocions” .

Partint d’aquí desenvolupem el nostre projecte “Emocions” .
Dins del PEC de l’escola com a Missió l’escola vol desenvolupar persones amb sentit crític i autocrític ben inserides a la societat amb bon capacitat per aprendre durant tota la vida i madures emocionalment.
millorar les relacions dels alumnes de forma que es creïn xarxes de comunicació
i relació permanents i positives.