Portada

La infantesa dels avis

Ja fa unes setmanes els alumnes de 4t vam estar treballant “El nostre passat recent” a Medi. Vam fer diverses activitats a l’aula per observar com era la vida cap a mitjans del s.XX i veure com ha canviat tot en pocs anys. Alguns alumnes van portar objectes antics que tenien a casa seva i […]

La infantesa dels avis Llegeix més »

Tastet de tennis a CM

Com cada curs i, dins de les activitats esportives subvencionades per l’Ajuntament, els alumnes de tercer i quart han realitzat una sessió de tennis a l’escola a càrrec de monitors especialitzats en aquest esport. Aquí podeu veure una mostra de l’activitat en les fotografies de cada curs. Cliqueu la fotografia 3rA   3rB   4t

Tastet de tennis a CM Llegeix més »

P5 i els nous racons de treball

Hem començat nous racons de treball. El racó destinat al llenguatge verbal hem començat a introduir la lletra lligada amb el propi nom, pel que fa al racó de llenguatge matemàtic hem començat a fer sumes i restes a partir d’una cursa amb cotxes. Seguint amb el racó de grafisme/motricitat fina, ens centrarem en la

P5 i els nous racons de treball Llegeix més »

La comtessa de Quermançó

La Carme ens ha explicat un conte molt bonic de les terres de l’Empordà: La comtessa de Quermançó. La història que narra fa reflexionar sobre moltes coses. Com en aquest cas, la comtessa viu obsessionada en menjar moll de l’os, i per això a perdent totes les seves propietatsi En canvi acaba sent feliç amb

La comtessa de Quermançó Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut