Sortida Museu Dalí 5è
Dimecres 22 de novembre els/les alumnes de 5è hem fet una sortida al museu Dalí. Hem estat coneixent aquest artista durant l’hora de Plàstica i avui hem pogut gaudir de la visita al seu teatre-museu, a la ciutat de Figueres. Ens ha encantat introduir-nos en el surrealisme a través de les seves obres i sentir […]
Sortida Museu Dalí 5è Llegeix més »










