x-CONFINAMENT

Classe de ioga n.1

Avui toca classe de ioga. Pero, ¿què és el ioga? Es tracta d’ una disciplina i pràctica física i mental que busca aconseguir l’equilibri entre el cos i la ment. El ioga és molt antic i va aparèixer a la India fa  entre  uns 3000 i 5000 anys. El seu nom prové del sànscrit i

Classe de ioga n.1 Llegeix més »

P5 Proposta 3

Després de la setmana d’activitats de Sant Jordi, aquí teniu la següent proposta . Teniu dues propostes, així que cliqueu a cada una de les imatges i les trobareu…

P5 Proposta 3 Llegeix més »

Joc del “Chocolate”

Aquest mes els nens i nenes de Cicle mitjà hem fet un joc de mans que se’n diu “Chocolate”. Cal coordinació, velocitat i concentració. Cada vegada es pot fer més ràpid, a veure qui s’equivoca abans. Si voleu saber com s’hi juga mireu aquest video que han preparat uns companys vostres. És molt divertit.

Joc del “Chocolate” Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut