Educació física. Repte n.5 (expressió corporal)
Aquesta setmana tenim un repte on treballarem l’expressió corporal i va dirigit a tots els nens i nenes de l’escola. ATENCIÓ! : És una activitat avaluativa pels alumnes de 3è, 4t, 5è i 6è. Cliqueu l’enllaç per accedir a l’activitat. https://docs.google.com/document/d/18-M4nMlxvTgWprwWbo2jCtEJEXrondboYyVuAlyVOEM/edit?usp=sharing
Educació física. Repte n.5 (expressió corporal) Llegeix més »








