P4 anem a la Fundació Miró

Per veure en directe els quadres que hem estat treballant a l’aula i molts més, hem anat a la Fundació Miró. Allà uns monitors ens han explicat alguns altres quadres i hem fet activitats sobre aquests.
També hem anat a veure l’escultura “Dona i Ocell”.
El que més ha impressionat als nostres alumnes ha estat el tapís, que és molt gran,i també l’alçada de l’estàtua.
Aquí teniu unes quantes fotos…20170601_132356

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut